Hjælp fra kirkernes familiehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
10 svar
15 synes godt om
28. august 2013

Anonym trådstarter

Det er ikke noget jeg har lyst til at stå frem med ved navn, så respekter venligst det

Vores lille familie har fået bevilget hjælp i form af en kasse med mad og gratis tøj hver 14. dag.

Vi har hentet begge dele i dag og vi er ret overvældede En Ikea pose fyldt med mad, gratis brød/sandwiches og gratis aftensmad den dag man henter posen. Tøjet var som en genbrug hvor man bare tager af det tøj/sko/tasker som man kan bruge. Selvfølgelig kun til sin egen familie med mor, far og børn.

Havde bare lige lyst til at udtrykke min taknemlighed over de muligheder der er for hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

B&J

ej hvor er det dejligt i kan få den hjælp og fantatisk der var så meget lækkert til jer

Anmeld

28. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Det er ikke noget jeg har lyst til at stå frem med ved navn, så respekter venligst det

Vores lille familie har fået bevilget hjælp i form af en kasse med mad og gratis tøj hver 14. dag.

Vi har hentet begge dele i dag og vi er ret overvældede En Ikea pose fyldt med mad, gratis brød/sandwiches og gratis aftensmad den dag man henter posen. Tøjet var som en genbrug hvor man bare tager af det tøj/sko/tasker som man kan bruge. Selvfølgelig kun til sin egen familie med mor, far og børn.

Havde bare lige lyst til at udtrykke min taknemlighed over de muligheder der er for hjælp

Hvor dejligt

Og dejligt at du gør opmærksom på mulighederne for at søge hjælp hvis man står i en svær situation på et tidspunkt - anede fx ikke at den mulighed var der

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvor dejligt

Og dejligt at du gør opmærksom på mulighederne for at søge hjælp hvis man står i en svær situation på et tidspunkt - anede fx ikke at den mulighed var der

Man skal så have en socialrådgiver eller lignende til at skrive under på at man har små nok midler til at være berettiget, men det kan jo også lade sig gøre

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt i kan få den hjælp og fantatisk der var så meget lækkert til jer

Ja det er dejligt

Anmeld

28. august 2013

wamse

Dejligt at der er hjælp at få/søge om

Anmeld

28. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fantastisk Info og virklig dejligt at sådanne muligheder findes! Vh stine

Anmeld

28. august 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ej, hvor dejligt for jer Det er godt at vide der er sådanne muligheder! 

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Man kan altid henvende sig på kommunen og høre ind til det. Jeg vidste heller ikke noget til det før jeg hørte om det der

Anmeld

28. august 2013

Isabella_mor

Det er bare så fint at vi i Danmark har disse muligheder for familier med få midler. for det er jo desværre sådan at flere og flere er fattige eller godt på vej til at blive fattige. så det er super fedt at der findes muligheder for at folk som sidder hårdt i det kan få lidt hjælp til mad og tøj  

giver selv en del til mødrehjælpen i ny og næ for at de mødre der nu står og ikke har så mange penge ka g ned og købe billigt brugt og ind imellem ikke brugt børnetøj og legetøj

jeg støtter KUN op om den slags.

men når det så er sagt så er det da utrolig trist for jer at i er nødsaget til at skulle tage imod disse tilbud. der burde virkelig ikke være fattige mennesker, og slet ikke i DANMARK som skulle være et velfærdsland.. det er rigtig sørgeligt at vide at der rent faktisk er familier med børn der står i jeres situation..

jeg håber i går en bedre og rigere fremtid i møde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.