Gode råd søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Silas&Mille

ESV skriver:

Spiser i mange blåbær?

Jeg vil råde dig til noget havregrød med sveske mos om morgenen.

Nej, vi spiser faktisk aldrig blåbær.
Han får dem dog en gang imellem i dagplejen.

Giver det da hård mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Silas&Mille

M&J87 skriver:

Sveskejuice måske ?

Det er i hvert fald værd at forsøge, men smager det ikke ligesom hvis man spiser svesker?

Dem kan han nemlig ikke lide.

Anmeld

28. august 2013

ESV

Silas&Mille skriver:

Nej, vi spiser faktisk aldrig blåbær.
Han får dem dog en gang imellem i dagplejen.

Giver det da hård mave?

Jep blåbær har en forstoppende effekt. Vi spiser mange blåbær herhjemme og skal faktisk passe på i perioder at det ikke bliver FOR mange..

Anmeld

28. august 2013

M&J87

Silas&Mille skriver:

Det er i hvert fald værd at forsøge, men smager det ikke ligesom hvis man spiser svesker?

Dem kan han nemlig ikke lide.

Jeg synes at svesker har en kedelig konsistens, så derfor er sveskejuice måske nemmere at få ned, hvis det fortsætter kan man også få noget afførringsmiddel til børn, for at sætte det hele i gang. Og så sørg for at han får masser af væske . Jeg håber det snart løser sig 

Anmeld

28. august 2013

Frk. Petersen

Sveskemos

Anmeld

28. august 2013

Silas&Mille

ESV skriver:

Jep blåbær har en forstoppende effekt. Vi spiser mange blåbær herhjemme og skal faktisk passe på i perioder at det ikke bliver FOR mange..

ok, jeg tænker dog ikke de får for mange i dagplejen, for det er kun nogle gange de får dem.

Anmeld

28. august 2013

Silas&Mille

M&J87 skriver:

Jeg synes at svesker har en kedelig konsistens, så derfor er sveskejuice måske nemmere at få ned, hvis det fortsætter kan man også få noget afførringsmiddel til børn, for at sætte det hele i gang. Og så sørg for at han får masser af væske . Jeg håber det snart løser sig 

Jeg prøver med lidt sveskejuice og mos, så må vi se hvad han vil få i sig. Han er heldigvis god til at drikke en masse vand, så det skal vi ikke kæmpe så meget med

Anmeld

28. august 2013

ESV

Silas&Mille skriver:

ok, jeg tænker dog ikke de får for mange i dagplejen, for det er kun nogle gange de får dem.

Der skal store mængder til selvfølgelig mindre for børn end for voksne men det er ikke kun lidt en gang imellem dertil skabe problemer så når det ikke er hver dag og kun en smule så tror jeg heller ikke det er det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.