Ehm. Er emneblank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
4 synes godt om
28. august 2013

FrkRaarup

Jeg har blødt i 20+ dage nu. Vagtlægen sagde det var normalt og at det ville gå i sig selv ved næste mens.

Jeg har hele dagen i dag haft VOLDSOMME mens smerter - har måtte overgive mig til smertestillende.

Mit spørgsmål er nu: Kan jeg godt få mens oveni i mens men med smerter som mordet er lige på trapperne?

Har alle dage har lidt smerter ved mens. Dog ikke efter fødsel, så syns det er kæmpe voldsomt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Havre74

FrkRaarup skriver:

Jeg har blødt i 20+ dage nu. Vagtlægen sagde det var normalt og at det ville gå i sig selv ved næste mens.

Jeg har hele dagen i dag haft VOLDSOMME mens smerter - har måtte overgive mig til smertestillende.

Mit spørgsmål er nu: Kan jeg godt få mens oveni i mens men med smerter som mordet er lige på trapperne?

Har alle dage har lidt smerter ved mens. Dog ikke efter fødsel, så syns det er kæmpe voldsomt.

Hvad betyder denne sætning, som du skriver: "...men med smerter som mordet er lige på trapperne".

-Men nej, jeg synes ikke det lyder normalt, hvis du ikke plejer, at bløde så meget. Jeg har selv lidt af kraftige blødninger og blev derfor undersøgt hos gynækolog og det vil jeg også anbefale dig.

Grunden til mine voldsomme blødninger (jeg havde højest 1-2 blødningsfrie dage pr. måned), er at jeg ikke danner nok hormon selv.

Så tag og bliv undersøgt.

Anmeld

28. august 2013

FrkRaarup

Havre74 skriver:

Hvad betyder denne sætning, som du skriver: "...men med smerter som mordet er lige på trapperne".

-Men nej, jeg synes ikke det lyder normalt, hvis du ikke plejer, at bløde så meget. Jeg har selv lidt af kraftige blødninger og blev derfor undersøgt hos gynækolog og det vil jeg også anbefale dig.

Grunden til mine voldsomme blødninger (jeg havde højest 1-2 blødningsfrie dage pr. måned), er at jeg ikke danner nok hormon selv.

Så tag og bliv undersøgt.

Haha

... Mens oveni mens men med smerter som om den var lige på trapperne.

Okay. Må se hvad der sker i morgen.

Anmeld

28. august 2013

Havre74

FrkRaarup skriver:

Haha

... Mens oveni mens men med smerter som om den var lige på trapperne.

Okay. Må se hvad der sker i morgen.

Haha okay, så forstår jeg din sætning.

Ja se det an til i morgen, hvis du mener det er fint. Og hvis det så er det samme der, synes jeg du skal blive undersøgt.

Anmeld

28. august 2013

FrkRaarup

Havre74 skriver:

Haha okay, så forstår jeg din sætning.

Ja se det an til i morgen, hvis du mener det er fint. Og hvis det så er det samme der, synes jeg du skal blive undersøgt.

Forstår godt du ikke helt var med ;D
Havde ikke lige tænkt over at Jef skrev fra mobilen og derfor nok lige skulle have kigget det i gennem..

Lyder godt nok vildt at du bløder så meget. Får helt ondt af dig.

Anmeld

28. august 2013

Havre74

FrkRaarup skriver:

Forstår godt du ikke helt var med ;D
Havde ikke lige tænkt over at Jef skrev fra mobilen og derfor nok lige skulle have kigget det i gennem..

Lyder godt nok vildt at du bløder så meget. Får helt ondt af dig.

Du skal ikke have ondt af mig. Jeg blev undersøgt og fik at vide, at det kunne behandles med stærke hormonpiller eller hormonspiral og når jeg fylder 40, kan jeg få fjernet livmoderen. Gynækologen frarådede piller også pga. min alder og jeg er imod spiral. Men jeg besluttede mig alligevel for spiral og det er en god beslutning. Nu pletbløder jeg højest 1-2 dage om måneden og hvor er det SKØNT. Nu kan jeg tage uden for hjemmet, uden at frygte, at blodet løber ned af benene. SKØNT.

Anmeld

29. august 2013

Vivian87

Det var præcis det samme ved mig søde. Ca. er halvt år efter jeg fødte Aviaja blødte jeg en måned og derefter har min mens været normal. Havde også MEGA smerter ind i mellem, men nu har jeg det kun ved mens

Anmeld

29. august 2013

FrkRaarup

Vivian87 skriver:

Det var præcis det samme ved mig søde. Ca. er halvt år efter jeg fødte Aviaja blødte jeg en måned og derefter har min mens været normal. Havde også MEGA smerter ind i mellem, men nu har jeg det kun ved mens

Det er sku godt nok mærkeligt søde :O

Nå, men dejligt det gik over - det gør mig da lidt mindre nervøs ... Kunne være jeg også var så heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.