Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad siger i??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvis det er en graviditets test så er den positiv
B&J skriver: hvis det er en graviditets test så er den positiv
DecemberBaby2013 skriver: Bare lige til info. Der står 'LH'. Det er en æglæsningstest .Udover det til ts, jeg synes ikke den er helt positiv
Bare lige til info. Der står 'LH'. Det er en æglæsningstest .Udover det til ts, jeg synes ikke den er helt positiv
åhh det viste jeg ikke har aldrig taget sådan en men jo den er positiv
Anonym skriver: hvad siger i??
jeg vil mene den er positiv. så hvidt jeg husker skal teststreg være lige så tydelig- eller mere tydelig for at den er positiv
DecemberBaby2013 skriver: Hehe, man lærer noget nyt hver dag .Mener at have hørt at teststreg skal være tydeligere end kontrolstregen?
Hehe, man lærer noget nyt hver dag .Mener at have hørt at teststreg skal være tydeligere end kontrolstregen?
der står i brugsanvisning at test streg skal bare være mindst lige så tydlig som kontrol streg.
men syns bare jeg ser mig blindt på dem eftersom jeg ikke syns der har været nogen forskel de sidste mange dage.
DecemberBaby2013 skriver: Anyway. Hop på manden alligevel de næste par dage, så har du gjort dit
Anyway. Hop på manden alligevel de næste par dage, så har du gjort dit
det sker allerede, kan slet ikke holde mig tilbage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128