ovenpå alt den snak om HPV vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
5 synes godt om
28. august 2013

An&Jo

Her er der en læge der er stoppet med at give den, ihvertfald hvis man kan tro på den her side.. Måske en ide at læse det hvis man stadig er i tvivl om man vil have den..

http://www.mayday-info.dk/opraab-om-gardasil-vacci nen.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Aabye

Nu tog jeg så lige en snak med min læge i dag fordi jeg skulle have nr 2 stik.. 

Hun sagde at det er noget volapyk. Der er i hvert fald ikke rapporteret så grælle bivirkninger hos dem... I hvert fald er det ikke noget hun har hørt om før selvom hun godt har læst hvad der bliver skrevet rundt omkring.. 

Jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro.. Fik mit nr 2 stik, og har tænkt mig at få det 3. også!

Anmeld

28. august 2013

Faith

Hvor er det typisk det skal blæses sådan op!

Hvor stor en procentdel af de kvinder der har fået den har mon haft bivirkninger??? Det står der intet om! Synes det er dybt forkasteligt at fordi der er en håndfuld kvinder der har oplevet svære bivirkninger (som i teorien ligeså godt kan være grundet noget andet), så flipper folk fuldstændig skråt

Jeg havde en snak med min læge da jeg fin nr. 3 stik, og hun sagde at den nyeste forskning viser at vaccinen ikke kun hjælper mod livmoderhalskræft, men også på endetarmskræft og spiserørskræft.

Jeg har på ingen måde fortrudt jeg har fået den. Det synes jeg at jeg skylder mine børn. Havde jeg læst denne artikel før jeg fik den, havde jeg stadig fået den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.