Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og det er så kun måske. men jeg HÅBER.
min kæreste har ringet til banken og vi har fået besked på at vi skal have 3 måneders lønsedler med og have lagt budget. ydermere skal vi vise de huse/lejligheder/rækkehuse vi har kigget på, og så vil de regne på om det er noget der kan lade sig gøre.
Vi har fundet drømmehuset..
et rækkehus som er 100% indflytningsklar. der skal ikke repareres noget som helst. den skal bare males. that's it.
og med 3 værelser og en stor stue/køkken alrum. og HAVE... ÅHHH Det vil jeg så gerne.
og nu er jeg gået igang med at spare op til at få råd til et kørekort så om et år har jeg penge til det og har fået taget det.. og hvis vi er heldige kan vi også få råd til en lille bil så jeg kan komme på min studie..
Så kryds lige fingre for os. jeg er nemlig utrolig træt af at bo i en to værelses lejlighed når vi er 3 mennesker og en hund.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: og det er så kun måske. men jeg HÅBER. min kæreste har ringet til banken og vi har fået besked på at vi skal have 3 måneders lønsedler med og have lagt budget. ydermere skal vi vise de huse/lejligheder/rækkehuse vi har kigget på, og så vil de regne på om det er noget der kan lade sig gøre. Vi har fundet drømmehuset.. et rækkehus som er 100% indflytningsklar. der skal ikke repareres noget som helst. den skal bare males. that's it. og med 3 værelser og en stor stye/køkken alrum. og HAVE... ÅHHH Det vil jeg så gerne. og nu er jeg gået igang med at spare op til at få råd til et kørekort så om et år har jeg penge til det og har fået taget det.. og hvis vi er heldige kan vi også få råd til en lille bil så jeg kan komme på min studie.. Så kryds lige fingre for os. jeg er nemlig utrolig træt af at bo i en to værelses lejlighed når vi er 3 mennesker og en hund.
og med 3 værelser og en stor stye/køkken alrum. og HAVE... ÅHHH Det vil jeg så gerne.
Isabella_mor skriver: og det er så kun måske. men jeg HÅBER. min kæreste har ringet til banken og vi har fået besked på at vi skal have 3 måneders lønsedler med og have lagt budget. ydermere skal vi vise de huse/lejligheder/rækkehuse vi har kigget på, og så vil de regne på om det er noget der kan lade sig gøre. Vi har fundet drømmehuset.. et rækkehus som er 100% indflytningsklar. der skal ikke repareres noget som helst. den skal bare males. that's it. og med 3 værelser og en stor stue/køkken alrum. og HAVE... ÅHHH Det vil jeg så gerne. og nu er jeg gået igang med at spare op til at få råd til et kørekort så om et år har jeg penge til det og har fået taget det.. og hvis vi er heldige kan vi også få råd til en lille bil så jeg kan komme på min studie.. Så kryds lige fingre for os. jeg er nemlig utrolig træt af at bo i en to værelses lejlighed når vi er 3 mennesker og en hund.
Krydser alt hva jeg ka!! Vh stine
HÅBER HÅBER HÅBER
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128