Hvilke produkter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
3 synes godt om
28. august 2013

Anonym trådstarter

Hej de damer

Hvilke produkter vil i anbefale, i shampoo/sæbe, olie, creamer osv.? Neutral, Libero, ukendte navne, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Hjaltesmor

Jeg bruger Grøn Balance, Neutral, blå Derma eller lyseblå Stuhr .

Jeg har god erfaring med at skifte imellem dem, så mit hår/krop ikke bliver "vant til dem".

Anmeld

28. august 2013

Valle81

Anonym skriver:

Hej de damer

Hvilke produkter vil i anbefale, i shampoo/sæbe, olie, creamer osv.? Neutral, Libero, ukendte navne, eller?

Hejsa,

Jeg går ud fra det er til en lille baby:0)

Jeg bruger kun plejeprodukterne fra Rema1000. De har deres egen serie med alt til baby. De er så lækre ,og de er uden alt det, som vi ikke kan lide.

Og bonus, så er de billige:0)

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor

Hov jeg havde slet ikke tænkt på at det var til lille baby. Jeg tænkte, at det var til dig selv, så det er det, jeg har svaret på ovenfor.

Hvis det er til baby, vil jeg sige, at det kommer an på, hvad årsagen er til, at du skal bruge plejeprodukter til din baby. Så det har jeg ikke lige nogle tips til.

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jeg går ud fra det er til en lille baby:0)

Jeg bruger kun plejeprodukterne fra Rema1000. De har deres egen serie med alt til baby. De er så lækre ,og de er uden alt det, som vi ikke kan lide.

Og bonus, så er de billige:0)

Ja tænkte til baby, (undtaget da jeg skrev det, der tænkte jeg vist ikke)

Okay, ja det der er billig kan vi jo godt lide.. Handler normalt ikke i Rema1000, men må da lige tjekke det ud

Anmeld

28. august 2013

Valle81

Hjaltesmor skriver:

Hov jeg havde slet ikke tænkt på at det var til lille baby. Jeg tænkte, at det var til dig selv, så det er det, jeg har svaret på ovenfor.

Hvis det er til baby, vil jeg sige, at det kommer an på, hvad årsagen er til, at du skal bruge plejeprodukter til din baby. Så det har jeg ikke lige nogle tips til.

He he, jeg var også i tivil, men der blev skrevet libero, så tænkte jeg, jeg tager chancen, det må være til baby:0)

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Hjaltesmor skriver:

Hihi også dejligt at få lidt tips til en selv

Anmeld

28. august 2013

An&Jo

Det første halve år brugte jeg slet ikke noget itl min baby.. Derefter var det kun lidt babyolie i badevandet..

Så kan ikke give nogle tips udover at vente med produkterne, for babys hud har slet ikke godt af det, og de har slet ikke brug for det i starten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.