Jeres på 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget sover jeres? Og hvor meget sover jeres ad gangen? Hvor hvor meget vågentid er der? Og hvad laver i med jeres babyer? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

Anonym trådstarter

Øv ingen??

Anmeld

28. august 2013

lycly

Da min dreng var 2 mdr (han er 4 mdr nu) sov han kun 20-30 minutter af gangen (og det gør han i øvrigt stadig) og var vågen i ca 1 1/2 time. Jeg snakkede til ham, lagde ham på maven og under et aktivitetsstativ. Og det var det. Det er jo begrænset hvad man kan lave med dem i den alder

Anmeld

28. august 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Øv ingen??

Da James var 2 måneder sov han det meste af dagen - faktisk var jeg bange for der var noget galt, for Da Rose var to måneder sov hun ultrakorte lure og var længe vågen. Så der er stor forskel på børn :-)

Anmeld

28. august 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hvor meget sover jeres? Og hvor meget sover jeres ad gangen? Hvor hvor meget vågentid er der? Og hvad laver i med jeres babyer? :-)

Da min datter var 2 mdr sov hun næsten aldrig om dagen og hvis hun gjorde var det 10-20 minutter ad gangen. Største dele af dagen var hun vågen. Hun sov derimod igennem om natten, så det var kun om dagen hun ikke gad sove.

Anmeld

29. august 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Da James var 2 måneder sov han det meste af dagen - faktisk var jeg bange for der var noget galt, for Da Rose var to måneder sov hun ultrakorte lure og var længe vågen. Så der er stor forskel på børn :-)

Hvor meget var han vågen ad gangen så?

Anmeld

29. august 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Hvor meget var han vågen ad gangen så?

Jamen nok en halv time MAX :-) men han er sund og rask og kan nu klare to timer :p

Anmeld

29. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Anthon sov en del da han var 7-9 uger.. Så når han var vågen koncentrerede jeg mig mest om øjenkontakt og snakken..

Men jeg skal love for det vendte hurtigt, så i dag (5mdr) sover han MAX MAX MAX 3 timer i løbet sf dagen og vi leger på livet løs og snakker og synger sange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.