nilletøz skriver:
Hejsa:O)
Sidder på nåle i øjeblikket, min søn Lukas er begyndt at vågne brat op efter han er blevet puttet, og han græder så voldsomt at han næsten er utrøstelig, det eneste der næsten hjælper (ved godt det ikke er godt for ham) men det er en sut med en smule sukker på. 
Jeg blir så forskrækket hver gang, og løber ind til ham, har prøvet at lade ham ligge og trøste ham i sengen, men det går bare ikke, han skal op før han falder til ro...
Mon han har mareridt, i så fald må det være nogen meget slemme mareridt han har, jeg blir selv ked af det, når det sker, for som sagt er han næsten utrøstelig.
Er der nogen der har prøvet det selv, med jeres bebser?
Nogen der nogle ideer til, hvordan jeg måske han forhindre det lidt, hvis man overhovedet kan forhindre det?
Synes det er skide syndt han vågner på den måde, og håber det snart stopper igen.... 
Knus en fortvilet nilletøz
Min søn er næsten 5 mdr. og gør nøjagtig det samme. Det er ofte hvis de har fået rigtig mange indtryk (fx. oplevet noget nyt eller været omgivet af mange mennesker). Vi holdt barnedåb forrig weekend og det var lidt for meget for ham, så havde en hel uge bagefter hvor vi næsten ingen søvn fik, da han ca. vågnede skrigende engang i timen. Vi har så skærmet ham lidt for at han skulle falde ned igen altså holdt ham i vante omgivelser og ikke haft for mange mennesker på besøg. De sidste 3 dage har han sovet hele natten, så tror bare han havde brug for ro til at fordøje det hele.
Anmeld