hvilket regntøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
8 svar
3 synes godt om
28. august 2013

Dinsen

Hejsa...

Hvilket regntøj vil du anbefale??? Med eller uden foer? Min dreng er fra marts 2012 

Kort men godt 

Men syntes der er 100 forskellige slags, og ikke mindst prisklasser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2013

L&V

Dinsen skriver:

Hejsa...

Hvilket regntøj vil du anbefale??? Med eller uden foer? Min dreng er fra marts 2012 

Kort men godt 

Vi har celavi det er super lækker ( os i gummiestøvler) det er uden for da jeg hellere vil putte termotøj under end at hun kun har mega varmt regntøj. der ka jo godt være lunt men regne

Anmeld

28. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Regntøj uden foer - da det godt kan blive meget varmt med foer

Anmeld

28. august 2013

DianaRJS

Dinsen skriver:

Hejsa...

Kort men godt 

her har vi celavi til begge drengene, og uden for, her er det uden for da de går i udendørs børnehave, og bruger det om efteråret med termotøj under, og om sommeren uden noget under. hvis man køber med for, skal man helst gerne have 2 sæt, da det faktisk går som en "dårlig" erstatning for termotøj

Anmeld

28. august 2013

lineog4

Dinsen skriver:

Hejsa...

Kort men godt 

Uden for og  med en uld dragt eller lignende under. 

Jeg ar stor succes med at finde regntøj i genbrugser sparer en del penge og kan uden at gå fallit have et sæt hjemme og et sæt i institution

Anmeld

28. august 2013

Hjaltesmor

Helt bestemt uden foer.

Dertil et termosæt (ikke dragt).

Så har du regntøjet alene, termobukser, termojakke, bukser og jakke i kombination og termosæt og regntøj i kombination.

Det er det mest fleksible. )

Anmeld

29. august 2013

Dinsen

hejsa... 

tak for alle jeres svar... har li købt et sæt  celavi (eller hva det hedder)  så satser på det bliver brugbart :-) 

Anmeld

31. august 2013

Lenats31

Hejsa...

Kort men godt 

Ticket To Heaven med aftageligt fleece inderfor. det holder både på størrelse og kvalitet.

Det kan bruges forår, sommer og efterår. Vi har kunnet anvende vores i to år til hvert barn. Så på den måde er prisen pludselig ikke særlig høj. det er stort i størrelsen.

Anmeld

31. august 2013

TbCp

Lenats31 skriver:

Ticket To Heaven med aftageligt fleece inderfor. det holder både på størrelse og kvalitet.

Det kan bruges forår, sommer og efterår. Vi har kunnet anvende vores i to år til hvert barn. Så på den måde er prisen pludselig ikke særlig høj. det er stort i størrelsen.

Sådan et sæt har min datter lige fået i fødselsdagsgave og der virker virkelig lækkert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.