Grumset urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg er bange for at jeg har fået min allerførste blærebetændelse nogensinde..

Jeg har haft ondt når jeg skulle tisse hele dagen, men det er blevet forværret for hver gang jeg har været på wc, det er så det brænder dernede i det inderste skamlæber.. Derudover harney det som om jeg ikke får tømt mig ordentlig, for det føles som om jeg skal tisse så snart jeg rejser mig.. Derudover gør det ont og tynger i underligt når jeg står eller går.. Her til aften var der sågar blod på papiret, ikke meget men det var der, og så var min urin meget grumset!! Lyder det her som blærebetændelse??

Under alle omstændigheder vælger jeg at kontakte lægen imorgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har haft ondt når jeg skulle tisse hele dagen, men det er blevet forværret for hver gang jeg har været på wc, det er så det brænder dernede i det inderste skamlæber.. Derudover harney det som om jeg ikke får tømt mig ordentlig, for det føles som om jeg skal tisse så snart jeg rejser mig.. Derudover gør det ont og tynger i underligt når jeg står eller går.. Her til aften var der sågar blod på papiret, ikke meget men det var der, og så var min urin meget grumset!! Lyder det her som blærebetændelse??

ja det gør

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

ja det lyder som en ordentlif omgang blærebetændelse.. drik MEGET vand.. det afhjælper lidt symptomerne

Anmeld

27. august 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

Meget.

I det mindste skal der kun et par piller til i få dage, så er det væk (:

Anmeld

27. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det kunne meget vel være en urinvejsinfektion.
Godt, at du vil ringe til lægen i morgen

Får du drukket en masse?

for at det snart må gå over

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

ja det gør

Tænkte det nok.. har aldrig prøvet det her før, så gættede næsten på at det kun kunne være det.. Må have kontakt med lægen imorgen

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

ja det lyder som en ordentlif omgang blærebetændelse.. drik MEGET vand.. det afhjælper lidt symptomerne

Må have fat i vandet i køleren så

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Meget.

I det mindste skal der kun et par piller til i få dage, så er det væk (:

Det lyder fortrøstningsfuldt hvis der ikke skal mere til..

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det kunne meget vel være en urinvejsinfektion.
Godt, at du vil ringe til lægen i morgen

Får du drukket en masse?

for at det snart må gå over

Nej jeg er elendig til at få drukket godt i løbet af dagen, det skal jeg klart blive bedre til..

Altså så ondt som det gør, så ville jeg slet ikke turde at lade være med at kontakte min læge

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

Anonym skriver:

Må have fat i vandet i køleren så

ja.. bare bæld alt det du kan i dig... du fylder blæren ud og så fjerner det symptomerne.. og så gør det knap så ondt når du skal tisse end når du sidder der konstant og kan presse 1 dråbe ud.. har lidt kronisk af det før jeg fik min søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.