Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: går ind i 4 måned nu med forsøg pb2 har test dag dn 16/9 mellem dn 17/9 sådan lige om min mens bliver en dag forsinket ved jeg ikke ..forventer ægløsning omkring dn 2/9og for engang skyld har jeg mærket lidt niv murren i maven, uden det havde noget at sige med det med min tarme jeg døjer medså ja jeg glæder mig og nyder hver dag uden at teste æl eller gravidtet vil tage den helt afslappet denne gang og fokusere på min skole istedet
går ind i 4 måned nu med forsøg pb2 har test dag dn 16/9 mellem dn 17/9 sådan lige om min mens bliver en dag forsinket ved jeg ikke ..forventer ægløsning omkring dn 2/9og for engang skyld har jeg mærket lidt niv murren i maven, uden det havde noget at sige med det med min tarme jeg døjer medså ja jeg glæder mig og nyder hver dag uden at teste æl eller gravidtet vil tage den helt afslappet denne gang og fokusere på min skole istedet
Har det lidt på samme måde. Jeg fokusere på mit arbejde og familie i stedet for alt det skrukhed og testeri... Mit lager af æl teste og graviditets teste ejnar været fuldstændigt tomt i denne cyklus !
Vi er i 3. Cyklus nu... Kan dog mærke optakt til æl nu, og jeg forventer den på fredag kan dog være at cyklussen denne gang er kortere . Indtil videre har det set således ud : cyklus 1 37 dage cyklus 2 30 dage
Swerg skriver: Har det lidt på samme måde. Jeg fokusere på mit arbejde og familie i stedet for alt det skrukhed og testeri... Mit lager af æl teste og graviditets teste ejnar været fuldstændigt tomt i denne cyklus ! Vi er i 3. Cyklus nu... Kan dog mærke optakt til æl nu, og jeg forventer den på fredag kan dog være at cyklussen denne gang er kortere . Indtil videre har det set således ud : cyklus 1 37 dage cyklus 2 30 dage
Spændende!!!
vi er på første cyklus efter pille-stop, så jeg forventer ingenting endnu, men æl burde ligge et sted mellem d 2/9 og d 16/9 min cyklus var på 40 dage ca sidst vi lavede en bebs, men kan jo ikk være sikker på at det er det samme denne gang
jeg tester heller ikk for æl, og vil gøre alt for ikk at teste før tid man kan blive så slemt skuffet prøvet generelt på at tage en slapper denne gang, for sidste gang gik der lidt for meget pligt i den
Anonym skriver: Så kan vi krydse finger for hinanden ..Og det er også nu rare at slappe og lade kroppen hvile kæft det skønt <3..Min cyklus har heddet 22 26 20 26!:3
Så kan vi krydse finger for hinanden ..Og det er også nu rare at slappe og lade kroppen hvile kæft det skønt <3..Min cyklus har heddet 22 26 20 26!:3
Det er da nogen dejlige korte cyklusser !
Mor11 skriver: Spændende!!! vi er på første cyklus efter pille-stop, så jeg forventer ingenting endnu, men æl burde ligge et sted mellem d 2/9 og d 16/9 min cyklus var på 40 dage ca sidst vi lavede en bebs, men kan jo ikk være sikker på at det er det samme denne gang jeg tester heller ikk for æl, og vil gøre alt for ikk at teste før tid man kan blive så slemt skuffet prøvet generelt på at tage en slapper denne gang, for sidste gang gik der lidt for meget pligt i den
Swerg skriver: Det er da nogen dejlige korte cyklusser !
Anonym skriver: ja der kan hurtigt gå pligt i det :O.min æl er også dn 2/9 og mens dn 16/9 hihi . men har du så en lang cyklus eller er jeg helt skrå?
ja der kan hurtigt gå pligt i det :O.min æl er også dn 2/9 og mens dn 16/9 hihi . men har du så en lang cyklus eller er jeg helt skrå?
altså jeg ved det jo faktisk ikk endnu eftersom det er første cyklus efter pille-stop, men sidst vi lavede en baby der var min naturlige cyklus 40-42dage!! Det er ikke fedt, og var også omkring lægen fordi jeg blev rigtig bange for ikke at "fungere". Men vupti, så var jeg gravid en måned efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128