Købte du base til babyautostolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2013

Autostol.dk

Månsson skriver:

Havde ikke base til den første og nøj hvor var det træls med den sele på tværs af stolen. Vi tog den sjældent ud dengang da det bare var for bøvlet. Her 2 gang har vi base og det er så dejligt nemt. Det tager ingen tid så storesøster ska ik vente på man får fumlet færdig når man henter og bringer

Kan godt forstå, at i valgte at få en base til nr 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

Autostol.dk

Lidt sjovt, at den anden  https://www.baby.dk/debat/225397pi2/ordet-er-frit/til-alle-jer-med-baser-til-autostolen.aspx har en del mindre deltagere i afstemningen.

Anmeld

29. august 2013

Bb3031

Et hurtigt lille spørgsmål - håber i vil svare på mit spørgsmål..

Til alle jer, som købte en base, må i også godt lige svare herinde:  https://www.baby.dk/debat/225397pi1/ordet-er-frit/til-alle-jer-med-baser-til-autostolen.aspx

På forhånd tak 

Nej, af den simple grund, at vores daværende bil ikke havde isofix.

Vi har nu fået ny bil med isofix og til vores kommende datter har vi, tænkt os at leje en base hos BabySam

Anmeld

29. august 2013

Autostol.dk

Peiner skriver:

Nej, af den simple grund, at vores daværende bil ikke havde isofix.

Vi har nu fået ny bil med isofix og til vores kommende datter har vi, tænkt os at leje en base hos BabySam

Tak for din kommentar.

Til info kan jeg oplyse, at baserne også findes til sele montering - og der er ikke den store forskel i sikkerheden på isofix og sele monteret baser.

Men fedt, at i vælge en base til næste gang 

Anmeld

29. august 2013

bøllen

Autostol.dk skriver:

Et hurtigt lille spørgsmål - håber i vil svare på mit spørgsmål..

Til alle jer, som købte en base, må i også godt lige svare herinde:  https://www.baby.dk/debat/225397pi1/ordet-er-frit/til-alle-jer-med-baser-til-autostolen.aspx

På forhånd tak 

Jep havde en base til autostol. Dejligt nemt 

Anmeld

29. august 2013

Autostol.dk

Fedt... og helt enig.

Anmeld

29. august 2013

FrkDitte

Autostol.dk skriver:

Tak for din kommentar.

Til info kan jeg oplyse, at baserne også findes til sele montering - og der er ikke den store forskel i sikkerheden på isofix og sele monteret baser.

Men fedt, at i vælge en base til næste gang 

Hejsa,

Vi har også købt isofixbase til vores. Monterede den lige den anden dag.. det var nemt..  Nu venter vi bare på baby 

Jeg synes altid jeg har hørt at isofixbasen er mere sikker en selebasen? Da man stort set ikke kan montere isofixbasen forkert..

Det passer måske ikke?

D.

Anmeld

30. august 2013

Autostol.dk

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Vi har også købt isofixbase til vores. Monterede den lige den anden dag.. det var nemt..  Nu venter vi bare på baby 

Jeg synes altid jeg har hørt at isofixbasen er mere sikker en selebasen? Da man stort set ikke kan montere isofixbasen forkert..

Det passer måske ikke?

D.

Lyder godt.

Jo altså isofix er sikre idet man undgår, at sætte den forkert fast.

Men hvis man monterer selebasen korrekt og altså tager udgangspunkt i, at den er monteret korrekt (som man går ved autosotl testen) så er der ikke den store forskel.

Men der vil altid være den usikkerhed med selemonteringen i forhold til isofix.

Anmeld

2. september 2013

Autostol.dk

16. september 2013

Autostol.dk

Og det samme skal denne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.