Har du tid 2 min.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
4 synes godt om
27. august 2013

Jeanette W. Randrup

Heey

Jeg er ejer af denne side www.babymagasin.dk, vil høre om I vil hjælpe mig lidt ved at fortælle hvad i går efter når i køber ting til jeres børn på nettet? 

F.eks.:

Hvor meget betyder det hvordan siden ser ud?

Vil I gerne kunne købe allle ting på samme side?

Prisen?

Mærker?

E-mærket?

Eller andet som I synes er vigtigt?

Håber I vil bruge et par min. på at hjælpe På forhånd tak. 

Like babymagasin på facebook, når vi når op på 400 likes, laver vi en konkurrence om et gavekort på 400 kr, og vi er godt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

B&J

en side for mig skal være en man kan se det hele og ikke rodet og forvirrende..

mærker for mig har ingen betydning så længe det er flot  eller jeg kan læse mig frem til det er et godt produkt og evt har fået en viden fra andre at det er gode produkter..

jeg køber tit det samme sted hvis jeg kan se det er noget for mig eller det er til for penge, vi har desværre ikke så mange penge så vi vælger gode ting men ikke for dyre... men vil gerne give 500kr for noget bare det er godt hvis du forstår

elsker også farver det bliver mand glad af syntes jeg

Anmeld

27. august 2013

NovemberBaby2013

Det altid rart at kunne købe de samme ting på én hjemmeside. Derudover er det skønt med billig porto . E-mærke er ikke vigtigt for mig, men det siger alligevel en del, da man jo så ved at man ikke bliver snydt :-). Derudover tjekker jeg altid efter tilbud, og hvis der er noget godt, ryger det med i købet. En overskuelig hjemmeside er altid rart, så kan man finde hvad man leder efter . Jeg handler ikke på hjemmesider jeg ikke kan finde ud af, så det absolut NO GO for mig . Mærker er lige meget, men jeg sætter pris på kvalitet, som ikke er for dyrt. Samt tilbud, på de gode mærker. På babyhome.dk købte jeg eks. 6 bodyer fra me to til 100 kr. det er jo en dejlig pris for et godt mærke!

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

Jeanette W. Randrup skriver:

Heey

Jeg er ejer af denne side www.babymagasin.dk, vil høre om I vil hjælpe mig lidt ved at fortælle hvad i går efter når i køber ting til jeres børn på nettet? 

F.eks.:

Hvor meget betyder det hvordan siden ser ud?

Vil I gerne kunne købe allle ting på samme side?

Prisen?

Mærker?

E-mærket?

Eller andet som I synes er vigtigt?

Håber I vil bruge et par min. på at hjælpe På forhånd tak. 

Like babymagasin på facebook, når vi når op på 400 likes, laver vi en konkurrence om et gavekort på 400 kr, og vi er godt på vej

Jeg kan godt lide når det er nemt og overskueligt ellers går jeg videre. Elsker de sider hvor man kan trykke dreng eller pige, eller lade være. Så er det også dejligt når man kan trykke størrelse så man kun ser det der er relevant. Og endelig så skal siden være troværdig i form at ingen stavefejl og prisen skal være fair det der er lidt surt (synes jeg) er at der er for lidt drenge tøj ofte, og så er det for det meste super helte og biler ;( der er sååå meget pigetøj og ofte lidt drenge tøj. Babyudstyr og diverse ting må gerne være lidt anderledes da man ofte finder det samme på alle sider, og hvis det er de samme ting tager jeg den side hvor fragt er billigst eller man får en lille gave med i købet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.