Argh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Lukas&Liam<3

Skulle til Gentofte hospital i dag til "forundersøgelse" til botox i håndfladerne. Min kæreste blev nød til at tage fri for at passe vores søn. Ringede for 2 uger siden og spurgte om det gjorde noget at jeg var gravid, hvor jeg får svaret at det ved hun ikke, men hun synes alligevel jeg skal komme. Kører så fra Brøndby til Gentofte "undersøgelsen" tager 1 min hvor hun bare siger at hvis dit og dat ikke har virket skal vi prøve botox (klart det var derfor jeg kom) og får at vide at enten bedøver de en hånd af gangen så jeg skal komme 2 gange eller også skal jeg gøre det uden bedøvelse, får et papir med lidt om hvad der skal ske og det er det! Kommer så hjem og læser på papiret:

Fedt at ha brugt en hel dag på det og at kæresten skulle tage fri.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Flødebollen

Maria&Lukas skriver:

Skulle til Gentofte hospital i dag til "forundersøgelse" til botox i håndfladerne. Min kæreste blev nød til at tage fri for at passe vores søn. Ringede for 2 uger siden og spurgte om det gjorde noget at jeg var gravid, hvor jeg får svaret at det ved hun ikke, men hun synes alligevel jeg skal komme. Kører så fra Brøndby til Gentofte "undersøgelsen" tager 1 min hvor hun bare siger at hvis dit og dat ikke har virket skal vi prøve botox (klart det var derfor jeg kom) og får at vide at enten bedøver de en hånd af gangen så jeg skal komme 2 gange eller også skal jeg gøre det uden bedøvelse, får et papir med lidt om hvad der skal ske og det er det! Kommer så hjem og læser på papiret:

Fedt at ha brugt en hel dag på det og at kæresten skulle tage fri.

Irriterende

Men botox i håndfladerne - det har jeg skisme aldrig hørt om før - hvorfor får man det?

Anmeld

27. august 2013

Lukas&Liam<3

Kathepige skriver:

Irriterende

Men botox i håndfladerne - det har jeg skisme aldrig hørt om før - hvorfor får man det?

For at få flottere hænder uden rynker

Mine hænder er altid fugtige og tit helt svedige så man kan se svedperler og at de er helt våde. Det er vildt ulækkert og meget pinligt. /:

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

Maria&Lukas skriver:

For at få flottere hænder uden rynker

Mine hænder er altid fugtige og tit helt svedige så man kan se svedperler og at de er helt våde. Det er vildt ulækkert og meget pinligt. /:

Shit hvor irriterende..

Kender alt til at svede..

Meget usexet og ikke særlig feminint!

Anmeld

27. august 2013

Lukas&Liam<3

Kathepige skriver:

Shit hvor irriterende..

Kender alt til at svede..

Meget usexet og ikke særlig feminint!

Det er vildt irriterende, har det også på fødderne, men det kan de åbenbart ikke hjælpe med. Men det er helt vildt belastende når man giver hånd, eller skal skrive på papir når der er værst kan jeg ikke engang holde min søn uden hans tøj bliver helt fugtigt og klamt. Har haft det altid /: var lige så glad fordi jeg troede jeg kunne få den rigtige behandling nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.