stem på navne til tvillinger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Flødebollen

Julie F skriver:

Sophia og Noah

Det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

BabyMus

Øj Melike er godt nok fint!

Alle dine navne er rigtig fine. (:

Anmeld

27. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Sophia, ville dog stave det Sofia og Liam 

Anmeld

27. august 2013

o1Mutte

Sophia og Liam

Anmeld

27. august 2013

Christabelle

Sophia og Liam har jeg stemt

Anmeld

27. august 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

jeg laver den lige ano da familien ikke skal have nys om hvad tvillingerne skal hedde før de er kommet til verden

der er 3 drenge navne og 3 pige navne, vi har dog besluttet os men vil gerne se hvordan de score herinde bare for hyggens skyld

Det er svært, da jeg ikke bryder mig om nogen af dem eller de sammensætninger der er, så har stemt blankt  

Men tillykke med at vide navnene 

Anmeld

27. august 2013

Koen.

Jamen jeg har herhjemme en Liam og en Lærke Sofia (sophia) så det har jeg stemt på de to navne .

Anmeld

27. august 2013

MHB

Jeg er ikke rigtig vild med nogle af pigenavn ene. Jeg synes Sofie er fint, men er ikke til alt det der ph sjov  Noor/Nor/Nohr er i min optik et drengenavn, og som drengenavn synes jeg at det er super fint  Melike kom jeg til at udtale Me Like som du også selv nævnte og det er lidt synd synes jeg, så heller Mieke 

Meeen det er jo ikke mine børn så jeg er sikker på at det er det rigtige i vælger til jeres barn 

Drengenavnene er fine men jeg kan nu bedst lide Nohr/Noor/Nor som i jo har sat som pigenavn 

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

de navne vi er blevet enige om herhjemme er Melike (Me-Li-Ke, med danske bogstaver ) og Milas

Anmeld

27. august 2013

Pige2009

Anonym skriver:

jeg laver den lige ano da familien ikke skal have nys om hvad tvillingerne skal hedde før de er kommet til verden

der er 3 drenge navne og 3 pige navne, vi har dog besluttet os men vil gerne se hvordan de score herinde bare for hyggens skyld

Har stemt Sophia & Noah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.