Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Julie F skriver: Sophia og Noah
Sophia og Noah
Det samme her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øj Melike er godt nok fint!
Alle dine navne er rigtig fine. (:
Sophia, ville dog stave det Sofia og Liam
Anonym skriver: jeg laver den lige ano da familien ikke skal have nys om hvad tvillingerne skal hedde før de er kommet til verden der er 3 drenge navne og 3 pige navne, vi har dog besluttet os men vil gerne se hvordan de score herinde bare for hyggens skyld
jeg laver den lige ano da familien ikke skal have nys om hvad tvillingerne skal hedde før de er kommet til verden
der er 3 drenge navne og 3 pige navne, vi har dog besluttet os men vil gerne se hvordan de score herinde bare for hyggens skyld
Det er svært, da jeg ikke bryder mig om nogen af dem eller de sammensætninger der er, så har stemt blankt
Men tillykke med at vide navnene
Jeg er ikke rigtig vild med nogle af pigenavn ene. Jeg synes Sofie er fint, men er ikke til alt det der ph sjov Noor/Nor/Nohr er i min optik et drengenavn, og som drengenavn synes jeg at det er super fint Melike kom jeg til at udtale Me Like som du også selv nævnte og det er lidt synd synes jeg, så heller Mieke
Meeen det er jo ikke mine børn så jeg er sikker på at det er det rigtige i vælger til jeres barn
Drengenavnene er fine men jeg kan nu bedst lide Nohr/Noor/Nor som i jo har sat som pigenavn
de navne vi er blevet enige om herhjemme er Melike (Me-Li-Ke, med danske bogstaver ) og Milas
Har stemt Sophia & Noah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128