Sår på livmoder halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et sår sir min gyn så nu skal jeg ha taget prøver. Andre der har haft som kan fortælle om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Anonym trådstarter

Slet Ingen

Anmeld

27. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Slet Ingen

Jeg har ikke haft det, men synes det lyder ubehageligt... Har Gyn ikke fortalt ig forklaret hvad det kan være og hvad vedkommende vil teste for? Ellers ville jeg da ringe og spørge...

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg har ikke haft det, men synes det lyder ubehageligt... Har Gyn ikke fortalt ig forklaret hvad det kan være og hvad vedkommende vil teste for? Ellers ville jeg da ringe og spørge...

Nej det har hun ikk. jeg har læst mig frem til det kan være livmoder hals kræft eller celle forandringer. 

er kun 22 år og er ret nervøs. Det påvirker mit humør og jeg har de mest forfærdelige tanker omkring det 

Anmeld

27. august 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Nej det har hun ikk. jeg har læst mig frem til det kan være livmoder hals kræft eller celle forandringer. 

er kun 22 år og er ret nervøs. Det påvirker mit humør og jeg har de mest forfærdelige tanker omkring det 

Synes bestemt at du skal tage kontakt til din Gyn... Du skal ikke gå med den bekymring.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Synes bestemt at du skal tage kontakt til din Gyn... Du skal ikke gå med den bekymring.

Ja jeg må prøve.

Håber ikk det alvorligt frygter livmoderhals kraft

Anmeld

28. august 2013

Que

Var det dig der havde fået taget skrab?

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Que skriver:

Det er et stykke tid siden ?

Anmeld

28. august 2013

Anonym trådstarter

Que skriver:

Når du mener tråden. Ja det er mig men oprettet en ny da jeg ikk fik uddybet det godt nok,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.