er de posetive??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

esioul

Anonym skriver:

forstår bare ikke at den ikke bliver tydliger så, de har set sådan ud siden den 18 aug.

Det tyder ikke på dit LH hormon er steget så, hvilket vil sige du ikke har ægløsning. Hvis din cyklus er uregelmæssig er det også svært at finde tidspunktet. Det er nok bare at blive ved, så er den der nok lige pludselig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Kløver

Mej, test stregen er mindre utydelig end kontrol stregen

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det tyder ikke på dit LH hormon er steget så, hvilket vil sige du ikke har ægløsning. Hvis din cyklus er uregelmæssig er det også svært at finde tidspunktet. Det er nok bare at blive ved, så er den der nok lige pludselig

ja jeg må jo bare fortsætte. ellers er det bare lige som med min søn der kunne jeg aldrig få en posetiv ifh til streger, men blev da gravid dengang

Anmeld

27. august 2013

Kløver

esioul skriver:

Jeg har også haft de problemer og skiftede til digital og har ikke haft problemer siden

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg har også haft de problemer og skiftede til digital og har ikke haft problemer siden

jeg startede med digitale den gang og der virkede det heller ike, så måske det bare er min krop der er underlig.

Anmeld

27. august 2013

esioul

Maja84 skriver:

Jeg har kun brugt strimmel teste. Og de har virket hver gang.

Men synes også dem fra billige-teste er bedre end dem TS bruger. (har selv prøvet dem)

altså den her slags.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2013

Mi&Mi

Camille Mørch Andersen skriver:

er det ægløsnings test?

eller graviditets test?

Ægløsningstest

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Men synes også dem fra billige-teste er bedre end dem TS bruger. (har selv prøvet dem)

altså den her slags.

den jeg har brugt er dem fra bilka, for se om det kunne hjælpe og så har jeg bestilt nogle over ebay, så må vi se om det kan gøre en forskel.

men det sidder bare også i baghovedet at min veninde også havde sådan nogle test i 14 dag hvor det så viste sig hun var gravid, ved nok det nok er 1 ud af en million det sker for, men tænker da tanken.

Anmeld

27. august 2013

Kløver

esioul skriver:

altså den her slags.

Det var også dem jeg havde pk erfaring med men de digitale har været klart de bedste for mig

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

jeg startede med digitale den gang og der virkede det heller ike, så måske det bare er min krop der er underlig.

Har du slet ikke fået positiv på digital heller ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.