Peter plys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2013

Mn101186

Hjælp søges har en mand som har fået Peter plus feber.. Hvilket ikke faldt i helt fredfuldt jord herhjemme i forhold til indretning af babyværelse. meeen er der nogen der ved hvor man kan købe sengerand med den kære plys og hans venner på? Eller bare stof for så kan jeg da selv fikse en?? Og en evt sengehimmel? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2013

frk andreasen

Mn101186 skriver:

Hjælp søges har en mand som har fået Peter plus feber.. Hvilket ikke faldt i helt fredfuldt jord herhjemme i forhold til indretning af babyværelse. meeen er der nogen der ved hvor man kan købe sengerand med den kære plys og hans venner på? Eller bare stof for så kan jeg da selv fikse en?? Og en evt sengehimmel? 

i jysk købte jeg gardiner sengerand osv videre da jeg ventede min mellemste

Anmeld

29. august 2013

Købmagerkonen

Mn101186 skriver:

Hej

Efter en hurtig søgning fandt jeg denne

Anmeld

29. august 2013

MaLu8

Mn101186 skriver:

Prøv at kigge på ellos.dk, der kan du få en pakke med fleecetæppe, sengerand, sengetøj og babyhåndklæde med peter plys til 449kr  

Anmeld

30. august 2013

Mn101186

Hvor er i søde vil straks kigge på tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.