Jeg er sgu stolt! (Ren blær')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
6 synes godt om
27. august 2013

MorDk

Hold da op jeg synes min søn er sej!

Han kan jo kører på 2 hjulet. Og han er begyndt at være meget overlegen når han hjuler afsted.... Han er faktisk ret sej! Han har i dén grad overskud. Her igår cyklede han rundt på legepladsen. "Se liiige mig mor" og knægten laver diverse "tricks" på cyklen. Han ligner de der BMX-drenge .... JESUS! Han kørte med fuld fart og svinger lige det ene ben over stangen og sidder på cyklen som en dame på hest i "damesaddel"   Han har ingen frygt i livet! Han styrter med mellemrum men drøner bare videre. Jeg synes virkelig det er sejt af en lille gut på knapt 3 år. Han er også oppe og træde i pedalerne... og ja... som sagt ligner han sådan en lille BMX dreng... jeg er målløs!

Måtte bare liiige dele ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Mimbi

Hold da op hvor er han dygtig

Min bliver 3 år i januar 2014 og han kan ikke engang finde ud af at cykle med sin 3 hjulede cykel

Anmeld

27. august 2013

MorDk

Hold da op hvor er han dygtig

Min bliver 3 år i januar 2014 og han kan ikke engang finde ud af at cykle med sin 3 hjulede cykel

Jeg må indrømme jeg ER virkelig målløs! Havde sgu ikke regnet med min unge skulle ræse rundt på den måde i en alder af 3 ... Men stolt bliver jeg sgu! Han er den yngste på sin stue. Og den eneste der kan cykle på 2 hjulet. Tror da det er temmelig normalt at de først kan når de er 4-5 år? Hvad ved jeg! Han kørte på balance/løbecykel fra han var 18 mdr. Har ikke sluppet den siden. Jo nu her... da han fik sin 2 hjulet. Det er ikke mere end 3 uger siden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.