Cirkus Dannebrog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
3 synes godt om
27. august 2013

sismofutten

Hej med Jer,

Så skal vi i cirkus - min datters første tur (hun bliver tre år den 20 september...)..

Det er min mand og min's bryllupsdag den 6. september, og vi kunne ikke komme af med børnene, så vi blev enig om at fejre det sammen med dem - og det bliver altså en tur i cirkus

Er der nogen der har været inde og se det i år? Og som evt. ved hvor lang tid det tager?

Glæder mig meget til at hygge med min familie denne dag

Bagefter køber vi noget sushi med hjem - og når børnene er smidt i seng, åbner vi en flaske vin, deler lidt Ben & Jerry's is og ser en film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

6800

sismofutten skriver:

Hej med Jer,

Så skal vi i cirkus - min datters første tur (hun bliver tre år den 20 september...)..

Det er min mand og min's bryllupsdag den 6. september, og vi kunne ikke komme af med børnene, så vi blev enig om at fejre det sammen med dem - og det bliver altså en tur i cirkus

Er der nogen der har været inde og se det i år? Og som evt. ved hvor lang tid det tager?

Glæder mig meget til at hygge med min familie denne dag

Bagefter køber vi noget sushi med hjem - og når børnene er smidt i seng, åbner vi en flaske vin, deler lidt Ben & Jerry's is og ser en film

Det tager ca 2½ time inkl pause

Anmeld

27. august 2013

sismofutten

6800 skriver:

Det tager ca 2½ time inkl pause

Perfekt - tak for svar

Har du været inde og se det i år? Hvis ja, hvordan var det?

Anmeld

29. august 2013

6800

sismofutten skriver:

Perfekt - tak for svar

Har du været inde og se det i år? Hvis ja, hvordan var det?

Undskyld jeg først svare nu...det er cirka en måned siden, da de var i blåvand....det var super godt, et godt begynder cirkus for børn, ikke for stort og ikke for småt, så forældrene også får lidt ud af det....Vores datter var ikke vil med det i starten, men vi fandt ud af, at det var klovnen hun var bange for, når han ikke var der, var hun helt vild med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.