Jeg er da vist dummere end gennemsnittet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

ekzunz

Nu har jeg læst i dagevis om den kageklub, deltaget i afstemninger og læst om kategorier osv osv - og samtidig har jeg forgæves kigget efter noget med kager i debatten......

Men så får jeg da endelig åbnet øjnene på forsiden og ser noget med en kageklub!!!

Jeg føler mig en smule dum - hvornår er den blevet oprettet?? Og hvorfor ligger den dér?? Er jeg den eneste som ikke liiiige havde luret den???

Nå pyt - jeg fandt den - og nu skal jeg ind og lure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Diana...

Hi hi den er nu os meget ny 

Anmeld

16. juli 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Nu har jeg læst i dagevis om den kageklub, deltaget i afstemninger og læst om kategorier osv osv - og samtidig har jeg forgæves kigget efter noget med kager i debatten......

Men så får jeg da endelig åbnet øjnene på forsiden og ser noget med en kageklub!!!

Jeg føler mig en smule dum - hvornår er den blevet oprettet?? Og hvorfor ligger den dér?? Er jeg den eneste som ikke liiiige havde luret den???

Nå pyt - jeg fandt den - og nu skal jeg ind og lure

Øh...hvad er det du skriver om..jeg er da helt blank...men jo også blondine...

Anmeld

16. juli 2009

linemus

Prøv at kigge under debatter, og så ligger den ikke blandt alle dem til venstre, men længere til højre med sin egen overskrift: Kageklub. Er det til at forstå?

Anmeld

16. juli 2009

ekzunz

Eva skriver:

Øh...hvad er det du skriver om..jeg er da helt blank...men jo også blondine...

Godt at høre jeg ikke er den eneste der ikke følger med....

I baby.dk debatten har der været en del om kageklubber (ikke lige der jeg kommer mest) - og kageklubber synes jeg altså lyder spændende - én har jo en lidt sød tand - og jeg synes jo det lød lidt som om der var noget allerede - men kunne ikke finde det. Men hvis man står på forsiden - så kan man se at der er noget med kageklub - dåbskager osv.......

Er også misundelig på det blonde hår  - mit er ski ved at blive gråt - men det kan selvfølgelig også være en undskyldning

Anmeld

16. juli 2009

linemus

linemus skriver:

Prøv at kigge under debatter, og så ligger den ikke blandt alle dem til venstre, men længere til højre med sin egen overskrift: Kageklub. Er det til at forstå?

Nu giver det ingen mening, det jeg skriver, for det er lige blevet lavet om. Den er nu at finde i den lange liste af debatter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.