Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i har mulighed for at svare anonymt...
Nu vare det ikke længe før jeg har ÆL .. Og syntes de sidste 3 cyklusser jeg er blevet enormt liderlig op til æl... lysten forsvinder lige efter æl er ovre ..
Andre ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jep
Jep
Det er sguda heldigt det ikke er omvendt
Anonym skriver: Det er sguda heldigt det ikke er omvendt
Anonym skriver: Ja det ville da være skidt, når man gerne vil være gravid
Ja det ville da være skidt, når man gerne vil være gravid
Til gengæld har jeg mega ondt i underlivet Ialt 5 dage.. 3 dage før og 2 dage efter
Sujan skriver: Jep.. Det er jo helt normalt... Kroppen der ved den er frugtbar, så det er jo meget naturligt
Jep.. Det er jo helt normalt... Kroppen der ved den er frugtbar, så det er jo meget naturligt
tak for svar
Nej
Jep...Også her. Men samtidig får jeg også mega ondt, lige når ægget bliver løsnet og så en 10-12 timer frem... Kan hilse og sige at det grænser lidt til tortur, at have SÅ meget lyst, men for ondt til at hygge med manden...
Anonym skriver: i har mulighed for at svare anonymt... Nu vare det ikke længe før jeg har ÆL .. Og syntes de sidste 3 cyklusser jeg er blevet enormt liderlig op til æl... lysten forsvinder lige efter æl er ovre .. Andre ???
Det er meget normalt da det er biologisk bestemt. Det er drivkraften til at føre sin slægt videre
og jep kender selv til det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128