Hyper følsom hovedbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.321 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. august 2013

FruStolpe

Vil lige starte med at sige at jeg godt er klar over at i ikke er læger

Men vil nu alligevel lige høre om nogen af jer har oplevet en hyper sensetiv hovedbund, i den ene halvdel af hoved. Samt ondt i øret/ned i kæben??

Hovedbunden er så øm at jeg ikke kan rede hår.

Jeg nægter at bruge google, da den helt sikkert vil give mig en halv dødsdom

Men jeg håber at der måske sidder en herinde der har prøvet det samme, og ellers må jeg jo ringe til lægen i morgen. -som jeg faktisk slet ikke har tid til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Frk. Himmelblå

FruStolpe skriver:

Vil lige starte med at sige at jeg godt er klar over at i ikke er læger

Men vil nu alligevel lige høre om nogen af jer har oplevet en hyper sensetiv hovedbund, i den ene halvdel af hoved. Samt ondt i øret/ned i kæben??

Hovedbunden er så øm at jeg ikke kan rede hår.

Jeg nægter at bruge google, da den helt sikkert vil give mig en halv dødsdom

Men jeg håber at der måske sidder en herinde der har prøvet det samme, og ellers må jeg jo ringe til lægen i morgen. -som jeg faktisk slet ikke har tid til

Har ik prøvet det, men det lyder sørme ikke rart..

Tænker måske optakt til noget influenza eller anden virus?

God bedring

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

Frk. Himmelblå skriver:

Har ik prøvet det, men det lyder sørme ikke rart..

Tænker måske optakt til noget influenza eller anden virus?

God bedring

Jeg håber det er noget i den stil.

Men jeg føler mig nu hverken syg eller sløj.

Min mor gjorde mig nok lidt nervøs ved at snakke om nerver  -jeg satser på en influenza hvis ikke der kommer bedre forslag

Anmeld

26. august 2013

MorDk

Hej!

Lige præcis som du beskriver det sådan har jeg haft det 4-5 gange i mit liv! Jeg kan også få sådan nogle JAG i hovedet så jeg kryber sammen og skær ansigt. Det gør så ONDT! Jeg aner ikke hvad det er men tænker at det kan være en nerve der sætter sig i klemme. Det varer mellem 3-7 dage så forsvinder det af sig selv men jeg bliver faktisk bekymret. Og nej... jeg har ikke været til læge med det  Måske dumt! Men måske der er nogle der ved hvad der kan skyldes?

Anmeld

26. august 2013

MorDk

Og det der med ømhed i hovedbunden det er SÅ vildt! Man kan ikke redde hår eller rører ved håret. Hvis man ligesom prøver at "bøje" eller vipper håret så gør det sindssygt ondt i hovedet... og kan udløse flere jag ned i øret/kæben

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

MorDk skriver:

Og det der med ømhed i hovedbunden det er SÅ vildt! Man kan ikke redde hår eller rører ved håret. Hvis man ligesom prøver at "bøje" eller vipper håret så gør det sindssygt ondt i hovedet... og kan udløse flere jag ned i øret/kæben

Det er nøjagtig sådan som du fortæller.  

Har du oplevet at det hænger sammen med influenza evt??

Anmeld

26. august 2013

MorDk

FruStolpe skriver:

Det er nøjagtig sådan som du fortæller.  

Har du oplevet at det hænger sammen med influenza evt??

Nej ... måske lidt forkølelse... men er ikke sikker. Tænker det kan være en virus? Men igen er ikke sikker. Det føles virkelig ubehageligt. Hvis jeg får det igen (hvilket jeg ikke håber) så går jeg til lægen og høre ham ad. Det er virkelig slemt når man har det...

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

MorDk skriver:

Nej ... måske lidt forkølelse... men er ikke sikker. Tænker det kan være en virus? Men igen er ikke sikker. Det føles virkelig ubehageligt. Hvis jeg får det igen (hvilket jeg ikke håber) så går jeg til lægen og høre ham ad. Det er virkelig slemt når man har det...

Ja præcis.  Jeg tror jeg vil ringe til lægen i morgen og høre ham ad. 

Bare for en sikkerheds skyld.  

Btw, har du oplevet problemer med synet? 

Anmeld

26. august 2013

MorDk

FruStolpe skriver:

Ja præcis.  Jeg tror jeg vil ringe til lægen i morgen og høre ham ad. 

Bare for en sikkerheds skyld.  

Btw, har du oplevet problemer med synet? 

Nej det har jeg ikke. Har du da det?

Kommer du lige med en update når du har snakket med din læge??

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

MorDk skriver:

Nej det har jeg ikke. Har du da det?

Kommer du lige med en update når du har snakket med din læge??

Ja jeg har døjet med ikke at kunne fokuserer ordentligt, og at bogstaverne flyder lidt sammen. Har i samme forbindelse fået tjekket mit syn og det skulle ikke fejle noget.

Ved jo heller ikke om det hænger sammen, men bare en tanke.

Jeg skal nok give en melding i morgen aften. Håber jeg bare jeg kan komme igennem til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.