Fertilitets monitor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
11 svar
1 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Er ano fordi pb er en hemmelighed  

Kan man bruge clear blue fertilitets monitor, selvom æl teste ikke virker på en? Altså vil monitoren så du?

jeg har aldrig fået en positiv æl, og min cykluser er kilometer lange og orker ærligt ikke har have sex hveranden dag i min 59 dage lange cyklus.

hjælp!! er træt af negative g teste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Kan man bruge clear blue fertilitets monitor, selvom æl teste ikke virker på en? Altså vil monitoren så du?

jeg har aldrig fået en positiv æl, og min cykluser er kilometer lange og orker ærligt ikke har have sex hveranden dag i min 59 dage lange cyklus.

Har du PCO?

Anmeld

26. august 2013

Helloo

Anonym skriver:

Spild ikke dine penge hvis du har lange cyklusser (over 42 dage)

Købte min d. 1/8, og teste som jeg skulle, men mine cyklusser er sååå lange at det kommer til at komme en formue i teste.. En pk med 20 koster vist ca 280... Og med en cyklus over 26 vist, skal du købe en pk til... DYRT! Jeg sælger min hvis du er intra 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Har du PCO?

Det ved jeg ikke? Hvorfor? 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Spild ikke dine penge hvis du har lange cyklusser (over 42 dage)

Købte min d. 1/8, og teste som jeg skulle, men mine cyklusser er sååå lange at det kommer til at komme en formue i teste.. En pk med 20 koster vist ca 280... Og med en cyklus over 26 vist, skal du købe en pk til... DYRT! Jeg sælger min hvis du er intra 

Jamen tror du den virker når æl teste ikke gør?

Anmeld

26. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke? Hvorfor? 

Jeg tror hun spørger om du har PCO fordi der er kendetegnet ved uregelmæssige cyklus, der derved gør det svært at få børn.

Hvor længe har i prøvet?

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg tror hun spørger om du har PCO fordi der er kendetegnet ved uregelmæssige cyklus, der derved gør det svært at få børn.

Hvor længe har i prøvet?

Ja okay. Jamen har ikke taget p piller siden 2006 har fået et barn i 2011 og har nu prøvet i et års tid, men kun for alvor i to cyklusser hvilket er ca 120 dage for mit vedkommende!

Anmeld

26. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja okay. Jamen har ikke taget p piller siden 2006 har fået et barn i 2011 og har nu prøvet i et års tid, men kun for alvor i to cyklusser hvilket er ca 120 dage for mit vedkommende!

Hvis jeg var dig, ville jeg godt nok bestille tid ved lægen så du kan få undersøgt om det er derfor dine cyklusser er som de er.

Anmeld

26. august 2013

Helloo

Anonym skriver:

Jamen tror du den virker når æl teste ikke gør?

Ja det tror jeg bestemt. Det bare dyrt i teste

Anmeld

26. august 2013

Helloo

Anonym skriver:

Du velkommen til at købe min hvis du ikke har. Har brugt den 20 dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.