gad vide om.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. august 2013

An82

...jeg måske er gravid? Har en dejlig datter på 21 måneder, og manden og jeg besluttede os i sommerferien for prøve at få en til. Har haft regelmæssig mens det sidste år med en cyklus på 27-29 dage. Troede jo så, at jeg havde æl ca dag 14 - men næ nej, æl-test var sørme positiv den første dag jeg testede (dag 11) - og væk igen næste dag. Havde sex dagen inden - og 5 dage efter pletblødte jeg en enkelt dag. Kan det være en lille en, der har sat sig fast? Håber....har I hvert fald haft murren i underlivet siden.... Men nøj, hvor er det svært at vente med at teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Hullabullabulla

An82 skriver:

...jeg måske er gravid? Har en dejlig datter på 21 måneder, og manden og jeg besluttede os i sommerferien for prøve at få en til. Har haft regelmæssig mens det sidste år med en cyklus på 27-29 dage. Troede jo så, at jeg havde æl ca dag 14 - men næ nej, æl-test var sørme positiv den første dag jeg testede (dag 11) - og væk igen næste dag. Havde sex dagen inden - og 5 dage efter pletblødte jeg en enkelt dag. Kan det være en lille en, der har sat sig fast? Håber....har I hvert fald haft murren i underlivet siden.... Men nøj, hvor er det svært at vente med at teste

Uuuh jeg havde testet nu

Håber på positiv Update

Anmeld

26. august 2013

An82

Tænker at det måske bare er lidt tidligt at teste - det er kun lidt over en uge siden ægløsning. Sidste gang gik der i hvert fald længere tid inden jeg kunne teste positiv. Men er godt nok spændt... 

Anmeld

26. august 2013

Mi&Mi

An82 skriver:

Uhh det er så spændende sådan noget
Jeg blødte en enkelt lille plet med nr 2, og testede positiv ca 2 uger efter, så krydser fingre

Anmeld

26. august 2013

An82

Jeg blødte også lidt omkring samme tidspunkt i cyklus, da jeg blev gravid med min datter... så det gør jo også bare, at man håber lidt mere

Anmeld

26. august 2013

Hullabullabulla

An82 skriver:

Tænker at det måske bare er lidt tidligt at teste - det er kun lidt over en uge siden ægløsning. Sidste gang gik der i hvert fald længere tid inden jeg kunne teste positiv. Men er godt nok spændt... 

Ja du har ret, jeg misforstod dit indlæg, så troede det var den 11. altså dato du havde æl

krydser for positiv test om en uges tid  

Anmeld

27. august 2013

An82

Ja, håber at det ender med at være ventetiden værd. Synes nogengange det er lidt svært at gå og vente, og manden kan ikke rigtig forstå, at jeg ikke bare kan tænke på noget andet. Men synes bare det er svært ikke at gå og "mærke efter" om der nu skulle være tegn på noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.