Til jer som har købt emmaljunga model 2014

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. august 2013

cecilie1984

Har lige i dag købt en emmaljunga nitro 2014 

til jer som også har 2014 modellen hvad synes i om det nye styr???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

cecilie1984

26. august 2013

cecilie1984

Slet ingen der har købt den??????

Anmeld

26. august 2013

cecilie1984

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

cecilie1984 skriver:

Vi har planer om at købe den, når vi får brug for en klapvogn til vores kommende datter. Har testet den i BabySam Synes styret virkede fint og så ligeledes okay ud Hvad tænker du da selv om det?

Anmeld

26. august 2013

cecilie1984

Peiner skriver:

Vi har planer om at købe den, når vi får brug for en klapvogn til vores kommende datter. Har testet den i BabySam Synes styret virkede fint og så ligeledes okay ud Hvad tænker du da selv om det?

Jeg har købt sports nitro den med det nye styr

og har kun kørt med den i dag (den er købt i dag) og jeg synes virkelig det nye styr er noget skod synes man får ondt i hænderne af at køre med den

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

cecilie1984 skriver:

Jeg har købt sports nitro den med det nye styr

og har kun kørt med den i dag (den er købt i dag) og jeg synes virkelig det nye styr er noget skod synes man får ondt i hænderne af at køre med den

Okay, det er da ikke særligt rart og rigtig surt, når vognen er split ny. Det vil jeg da have med i tankerne, når vi skal tage den endelige beslutning om, hvilken klapvogn vi vælger.

Anmeld

26. august 2013

cecilie1984

Peiner skriver:

Okay, det er da ikke særligt rart og rigtig surt, når vognen er split ny. Det vil jeg da have med i tankerne, når vi skal tage den endelige beslutning om, hvilken klapvogn vi vælger.

Ja det er rigtig ærgeligt.

Og tryk knapperne på vognen er simpelthen SÅ svære at trykke overlæder og kalechen på

men ved ikke om det er fordi den er ny men fik helt ondt i fingerne af at forsøge

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

cecilie1984 skriver:

Ja det er rigtig ærgeligt.

Og tryk knapperne på vognen er simpelthen SÅ svære at trykke overlæder og kalechen på

men ved ikke om det er fordi den er ny men fik helt ondt i fingerne af at forsøge

Min første tanke er også fordi vognen er ny. Jeg vil i hvert fald vores ops på begge dele Tak fordi du deler din erfaring, skønt det ikke er den positive af slagsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.