vores bettemand starede i dp for 14 dage siden, 2 dage efter endte han med en forkøelse lidt hoste feber og sådan, jeg har ikke fået specielt meget søvn så har været træt, min den store dreng kommer så hjem og er forkølet Mandag og om aftenen slår han hovedet ind i vores bord og bider sig selv i tungen så det blev ret dybt, havde begge børn hjemme hele sidste uge, Torsdag er jeg så træt osv at jeg bare tuder over det mindste og der har min kæreste så fået weekend så så dejlig en kæreste jeg har tager han da lige bettemand om natten så jeg ku få lidt søvn, og Fredag kommer svigermor og spiser hvor det ender med at hun så tager ham med hjem og sover, er første gang han er væk fra os, så puha men stadig lige hvad jeg trængte til lidt tid for mig selv søvn og hygge med kæresten, har fået mere energi nu og fundet udaf jeg skal blive bedre til og bede om hjælp, da man ikke kan klare det hele selv, min mindste mand er stadig syg øv men har nu fået 2 spray mod asmatisk bronkis håber de virker!
det blev lidt langt men ville bare komme med lidt skønne ting om min fantastiske svigerfamilie og kæreste som er guld værd de er her bare altid, er heldig!
Anmeld