juhuuu så er vi igang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Så er pb2 skudt igang!!!

Jeg er så lykkelig...

Jeg fik fjernet min spiral d. 14/8, og så kom min mens kort efter.

Så igår aftes på vores nye seng blev pb2 for alvor skudt igang..

weekenden har vi brugt på at rykke ud af soveværelset, så vores søn har fået sit eget værelse som så kan deles til 2 børn.. Og vi har fået sovesofa.

Jeg vil ikke kunne googles på mit navn... derfor anonymitet.. men vil sige at det sq sparker røv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Så er pb2 skudt igang!!!

Jeg er så lykkelig...

Jeg fik fjernet min spiral d. 14/8, og så kom min mens kort efter.

Så igår aftes på vores nye seng blev pb2 for alvor skudt igang..

weekenden har vi brugt på at rykke ud af soveværelset, så vores søn har fået sit eget værelse som så kan deles til 2 børn.. Og vi har fået sovesofa.

Jeg vil ikke kunne googles på mit navn... derfor anonymitet.. men vil sige at det sq sparker røv!

Håber det lykkedes for jer hurtigt! 

& lyder da ikke tosset, med en god og grundig indvigelse af den nye seng.. håber der er bid 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Håber det lykkedes for jer hurtigt! 

& lyder da ikke tosset, med en god og grundig indvigelse af den nye seng.. håber der er bid 

Det bliver så spændende...

1. gang blev jeg gravid med spiral... Så jeg aner ikke om det bliver nemt eller svært... jeg havde haft spiralen i 9 mdr. måske havde den aldrig virket, og der var gået 9 mdr før jeg blev gravid.. eller måske virkede den fint og jeg blev bare nemt gravid...

Anmeld

26. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Det bliver så spændende...

1. gang blev jeg gravid med spiral... Så jeg aner ikke om det bliver nemt eller svært... jeg havde haft spiralen i 9 mdr. måske havde den aldrig virket, og der var gået 9 mdr før jeg blev gravid.. eller måske virkede den fint og jeg blev bare nemt gravid...

De kommer når de vil. Det ærgerligt man ikke kan fremskynde sådanne noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.