hvornår testet i positiv efter insemination?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.632 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2013

mdbl

Vi blev insemineret i fredags, og ja man har jo allerede lyst til at teste nu, men ved jo godt at vi ikke kan se det endnu, så det gør vi jo selvfølgelig ikke

. Vi har prøvet i 2 år på at blive gravide. Så vi håber rigtigt meget på at det snart sker.

Jeg ville bare gerne hører hvornår i testet positiv efter insemination og hvor mange gange i prøvede inden den var hjemme

Knus herfra og go dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Bb3031

Her var der gevinst efter 3. iui forsøg og er i dag gravid med vores kommende datter 

Jeg testede svagt positivt, da jeg var 4+0 

Anmeld

26. august 2013

mdbl

Peiner skriver:

Her var der gevinst efter 3. iui forsøg og er i dag gravid med vores kommende datter 

Jeg testede svagt positivt, da jeg var 4+0 

Stort tillykke med det .. 

Vi har fået af vide at vi skal teste 15 dage efter iui. Der er bare så langtid til 

Anmeld

26. august 2013

Bb3031

mdbl skriver:

Stort tillykke med det .. 

Vi har fået af vide at vi skal teste 15 dage efter iui. Der er bare så langtid til 

Tak tak 

Kender godt følelsen - man skal være umådelig god til at holde sig fra testen indtil man er 4+0/4+1  Selv testede jeg første gang, da jeg var 3+6, hvor den var bragende negativ. 

Anmeld

26. august 2013

mdbl

Peiner skriver:

Tak tak 

Kender godt følelsen - man skal være umådelig god til at holde sig fra testen indtil man er 4+0/4+1  Selv testede jeg første gang, da jeg var 3+6, hvor den var bragende negativ. 

Jeg kan nu nok ikke holde den til når jeg må, men vil gøre forsøget

Anmeld

26. august 2013

esioul

mdbl skriver:

Vi blev insemineret i fredags, og ja man har jo allerede lyst til at teste nu, men ved jo godt at vi ikke kan se det endnu, så det gør vi jo selvfølgelig ikke

. Vi har prøvet i 2 år på at blive gravide. Så vi håber rigtigt meget på at det snart sker.

Jeg ville bare gerne hører hvornår i testet positiv efter insemination og hvor mange gange i prøvede inden den var hjemme

Knus herfra og go dag  

Har du fået ægløsningssprøjte? den kan jo spores i kroppen i op til 10-12 dage efter, så man risikerer en falsk positiv test, hvis man tester før tid.

Anmeld

26. august 2013

mdbl

esioul skriver:

Har du fået ægløsningssprøjte? den kan jo spores i kroppen i op til 10-12 dage efter, så man risikerer en falsk positiv test, hvis man tester før tid.

Ja det har jeg fået de sagde godt noget om det faktisk

Anmeld

26. august 2013

esioul

mdbl skriver:

Ja det har jeg fået de sagde godt noget om det faktisk

vi må holde os i skindet og vente

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Jeg ville ikke teste før i er sikre på at æl-sprøjten er ude af kroppen
Man kan teste hver dag og holde øje med hcg er ude af kroppen og når den har været negativ et par dage kan man afvente 4+0 og så kan man teste

Anmeld

26. august 2013

pcoramt

testede efter 13 dage.. Mi. Tålmodighed kunne ikke klare mere. Den var bragende positiv.. Senere skulle det dog vise sig at jeg allerede var gravid da jeg blev insimineret :p så var lige 14 dage længere henne da var første forsøg, og venter på to dejlige drenge inden for max 27 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.