Smidt ud af soveværelset... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Camilla <3

Anonym skriver:

Nej ? Noget, du har erfarnger med?

Ja det er sådan noget der skal sprayes over bagerst i munden det virker i hvertfald, min eks kunne heller ikk sove for mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
jydeinden skriver:

har du prøvet næsespray ?

Her bruger kærsten næsesprayen asonor, og den virker bare rigtig godt!!  Vh stine

Anmeld

26. august 2013

Lise

har du prøvet at skylle næse med et "næsehorn"? Hvis ikke, så prøv  (Med håndvarmt saltvand)

Er du overvægtig? overvægt kan være skyld i snorkeri... 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

har du prøvet at skylle næse med et "næsehorn"? Hvis ikke, så prøv  (Med håndvarmt saltvand)

Er du overvægtig? overvægt kan være skyld i snorkeri... 

Ja til det sidste

Men det kan jeg jo ikke ændre sådan lige på stående fod..

Anmeld

26. august 2013

Lise

Anonym skriver:

Ja til det sidste

Men det kan jeg jo ikke ændre sådan lige på stående fod..

Nej, det er muligt at du ikke kan ændre det til imorgen. Jeg ved heller ikke om du er interesseret i at ændre det... Men hvis jeg snorkede så meget at det gik ud over mit parforhold, så ville jeg forsøge at finde en grund til snorkeriet, og en løsning  

Anmeld

26. august 2013

LRJ

Du kan Ringe til din tandlæge og Snakke med dem også, De Laver sådan en special bølje der gør at du ikke snorker

Anmeld

26. august 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Synes sgu egentlig, det er lidt pinligt..

Men jeg snorker simpelthen så meget, at jeg vækker min kæreste, og det ender med, at vi skændes voldsomt om natten. Han beder mig gå på sofaen, og det gør jeg naturligvis, for vil jo ikke ødelægge hans nattesøvn.

Men hold kæft, det er øv.. Ved simpelthen snart ikke, hvad jeg skal gøre mere.

Bare lige et øv indlæg.

Okay her kommer et lidt kreativt svar

Se det fra den lyse side, I får begge det optimale ud af søvnen når i sover hver for sig. Det er i hvertfalt hvad jeg har læst et sted

Super træls at du snorker så meget, men har du overvejet at gi lægen et kald, måske kan der gøres noget jo

Anmeld

26. august 2013

Filuca

Anonym skriver:

Men jeg snorker simpelthen så meget, at jeg vækker min kæreste, og det ender med, at vi skændes voldsomt om natten. Han beder mig gå på sofaen, og det gør jeg naturligvis, for vil jo ikke ødelægge hans nattesøvn.

Bare lige et øv indlæg.

Du kan jo ikke gøre for at du snorker, så egentlig kan jeg ikke se, hvorfor du skal jages ud af soveværelset, bare fordi kæresten ikke kan sove.

Herhjemme snorker mig kæreste også temmelig meget, men eftersom han ikke gør det med vilje, skal det da ikke gå ud over ham, at jeg ikke kan sove. Derfor løser vi det ved, at jeg sover med ørepropper hver nat.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Nej, det er muligt at du ikke kan ændre det til imorgen. Jeg ved heller ikke om du er interesseret i at ændre det... Men hvis jeg snorkede så meget at det gik ud over mit parforhold, så ville jeg forsøge at finde en grund til snorkeriet, og en løsning  

Rolig, rolig.

Tror du misforstod mit svar - selvfølgelig vil jeg gøre noget for det - og er sådan set allerede i gang. Men det ændrer jo ikke på, at der jo altså går lidt tid inden min vægt går så meget ned, at det kan høres på min snorken.

Ret mig gerne, hvis jeg fejlagtigt fornemmede en hård og klandrende tone fra din side af.

Anmeld

27. august 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Bare lige et øv indlæg.

Min kæreste sover på sofaen hver nat, jeg får simpelthen ingen søvn, hvis han er i soveværelset, han snorker frygteligt højt. Men savner ham ved min side, men han nægter at få til læge, han er ikke vild med læger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.