Læge eller SP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
1 synes godt om
26. august 2013

FamilenStorm

Hejsa..

Jeg har fundet ud af at min søn på lige knap 8 mdr har tabt sig godt 800g i løbet af de sidste 2 mdr.. Og mig bekendt er det jo ikke den vej det skal gå..

Jeg ved så ikke helt om jeg kan regne med at det er så meget, eller mere, da jeg jo har brugt vores egen vægt og har lægens vægt som samligning.

Men vil da gerne lige tjekke op på det... Men hvem vil i ringe til. Sp eller lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

MorVita

Jeg ville ikke være så nervøs.... Så længe han ellers er glad og tilfreds og spiser!

Lad læge og sp om at veje ham, i stedet for at gøre dig selv unødig bekymret, også skal de nok fortælle dig hvis der er fare på fære.... 

Kram

Anmeld

26. august 2013

FamilenStorm

MorVita skriver:

Jeg ville ikke være så nervøs.... Så længe han ellers er glad og tilfreds og spiser!

Lad læge og sp om at veje ham, i stedet for at gøre dig selv unødig bekymret, også skal de nok fortælle dig hvis der er fare på fære.... 

Kram

Mange tak for svar

Jeg vejer heller ikke normalt herhjemme. Det var kun fordi at dem i min mødergruppe lige har været til sp og fået vejet deres og har spurgt ind til min søns vægt.. Han er 7 mdr nu og vores sidste besøg hos sp var da han var 4 mdr.

Så han skal forhåbentlig ikke tilses af en læge før hans 1 års undersøgelse. Men synes bare der er så længe til hvis han går og taber sig...

Anmeld

26. august 2013

MorVita

FamilenStorm skriver:

Mange tak for svar

Jeg vejer heller ikke normalt herhjemme. Det var kun fordi at dem i min mødergruppe lige har været til sp og fået vejet deres og har spurgt ind til min søns vægt.. Han er 7 mdr nu og vores sidste besøg hos sp var da han var 4 mdr.

Så han skal forhåbentlig ikke tilses af en læge før hans 1 års undersøgelse. Men synes bare der er så længe til hvis han går og taber sig...

Var lige så lidt da 

Prøv at vej dig selv først, og stil dig derfter på vægten sammen med ham, dog uden tøj. Gør den om morgen.... Gør så det samme igen og et par uger og se hvad vægten siger.....

Er der gundlag for at vøre nervøs, så ring og få en snak med din sp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.