Hjææælp menstruationscyklus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger!

Håber på lidt hjælpe fra jer

Er ikke 100% sikker på hvordan man regner sin  menstruationscyklus ud? Om det er 28-29 osv. af dage, er det hvor mange dage der er mellem ens menstruation?

Er efterhånden så desperat efter at projekt baby skal lykkes, så vil lige være 100% sikker på jeg har "fatte det" :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej piger!

Håber på lidt hjælpe fra jer

Er ikke 100% sikker på hvordan man regner sin  menstruationscyklus ud? Om det er 28-29 osv. af dage, er det hvor mange dage der er mellem ens menstruation?

Er efterhånden så desperat efter at projekt baby skal lykkes, så vil lige være 100% sikker på jeg har "fatte det" :-D

cyklus regnes fra mens. første dag og til næste mens første dag

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

cyklus regnes fra mens. første dag og til næste mens første dag

Tusinde tak

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

Min mens var vildt utilregnelig i en periode.. så jeg fik appen til telefon (den er super god og hedder P.D.) den hjalp mig til at få styr på det. fandt ud af min cyklus var længere end de der 28 dage, den var før min graviditet 31 dage.. Men gik hele tiden og troede at jeg var gået over tid. det havde os meget at sige da jeg blev gravid, for var meget længere henne end min læge sagde

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

Min mens var vildt utilregnelig i en periode.. så jeg fik appen til telefon (den er super god og hedder P.D.) den hjalp mig til at få styr på det. fandt ud af min cyklus var længere end de der 28 dage, den var før min graviditet 31 dage.. Men gik hele tiden og troede at jeg var gået over tid. det havde os meget at sige da jeg blev gravid, for var meget længere henne end min læge sagde

Okay, syntes egentlig jeg havde styr på min mens. men nu syntes jeg den er blevet lidt "utilregnelig", hvilket pludselig gjorde mig forvirret. Men vil da prøve den app og se om den også kan hjælpe mig, kunne være dejligt :-D

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

Okay, syntes egentlig jeg havde styr på min mens. men nu syntes jeg den er blevet lidt "utilregnelig", hvilket pludselig gjorde mig forvirret. Men vil da prøve den app og se om den også kan hjælpe mig, kunne være dejligt :-D

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Man ved aldrig så det er da et forsøg værd..

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

Man ved aldrig så det er da et forsøg værd..

Ja helt sikker :-)

Hvor langtid gik der ved dig før der var "bid"?

Anmeld

26. august 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Ja helt sikker :-)

Hvor langtid gik der ved dig før der var "bid"?

vores er ikke planlagt overhovedet men vi har altid tænkt at hvis det skete, så var det sådan 3 måneder, så var den der - en dejlig smutter vi får os

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

vores er ikke planlagt overhovedet men vi har altid tænkt at hvis det skete, så var det sådan 3 måneder, så var den der - en dejlig smutter vi får os

Ja det lyder da helt fantastisk

Gid det ville ske her ;-D

Har lige et spørgsmål til app'en, der hvor der står ends.. Altså når ens mens. slutter, er det så den sidste dag man har det eller dagen efter man skal skrive der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.