Diarre og mavekramper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. august 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg vågnede torsdag morgen med kramer i øvrste del af maven, og en sindsyg kvalme. Tog på job, men måtte gie op omkring middag.... Ca hver 10 minut kommer krampen i øverste del af maven tilbage, og vare ca 10-20 sekunder...... 

Lørdag eftermiddag talte jeg med en vagtlæge, da jeg ikke kunne holde kramperne ud. Må bukke mig sammen og stoppe op når de kommer. Han spørger mig: Er du nervøs? Hvad tror du selv det er?? Og bad mig se tiden an....

Jeg har diarre, ingen appetit, kvalme, mørk urin, lys/gulligt afføring og forsat mavekramper, idag mandag...... 

Hvor læge skal jeg blive ved med at se tiden an? Og er det mon bare alm mave infiktion?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Dot D

Sådan har jeg haft det siden mandag i sidste uge. Har lige snakket med lægen, for jeg fik taget blodprøver i fredags, det er "ikke noget" så "bare" noget omgangssyge, men ondt det gør det...

Hvidt brød og surmælksprodukter er dét, der hjælper bedst - i små mængder af gangen...

God bedring til dig

Anmeld

26. august 2013

baby012

Føler med dig

jeg går bare og venter på at det bliver onsdag, så har jeg haft de der symptomer i 4 uger (har været ved læge, vagtlæge, og indlagt i sidste uge) der sakral gå 4 uger inden de vil foretage yderligere undersøgelser  

fik også bare a vide at jeg skulle se tiden an. 

Morfinen som jeg fik med hjem fra sygehuset, hjalp dog en hel del.. så jeg kunne sove om natten.. Men om dagen, venter jeg bare på at klokken bliver 21, så jeg kan få mine piller.. 

Mit sidder mest i højre side, men så længe der ikke er feber, er det ikke akut  

rigtig god bedring 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Sådan har jeg haft det siden mandag i sidste uge. Har lige snakket med lægen, for jeg fik taget blodprøver i fredags, det er "ikke noget" så "bare" noget omgangssyge, men ondt det gør det...

Hvidt brød og surmælksprodukter er dét, der hjælper bedst - i små mængder af gangen...

God bedring til dig

Go bedring til dig også.... 

Anmeld

26. august 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Føler med dig

jeg går bare og venter på at det bliver onsdag, så har jeg haft de der symptomer i 4 uger (har været ved læge, vagtlæge, og indlagt i sidste uge) der sakral gå 4 uger inden de vil foretage yderligere undersøgelser  

fik også bare a vide at jeg skulle se tiden an. 

Morfinen som jeg fik med hjem fra sygehuset, hjalp dog en hel del.. så jeg kunne sove om natten.. Men om dagen, venter jeg bare på at klokken bliver 21, så jeg kan få mine piller.. 

Mit sidder mest i højre side, men så længe der ikke er feber, er det ikke akut  

rigtig god bedring 

Højer side.... Så forstår jeg ikke de ikke tjekker lidt mere op på det!!! Der sidder lever og galdeblære jo....

Anmeld

26. august 2013

baby012

Anonym skriver:

Højer side.... Så forstår jeg ikke de ikke tjekker lidt mere op på det!!! Der sidder lever og galdeblære jo....

Jep, men har ikke feber, så de mener ikke det kan have noget med det at gøre.. 

Det dæleme heller ikke sjovt at gå rundt og have det sådan, i så lang tid..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.