Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

(august)

Hej

Jeg har et januar barn og havde det ligesom dig, hvad skal man dog give dem på. 

Jeg ville bruge sættet som indendørssæt med strømper til også (dog uden hue) også ville jeg hvis i bruger dyne i barnevognen finde en god flyverdragt med hætte + en bomuldshue, hvis i bruger voksi eller lign., ville jeg bare bruge en ekstra trøje og en tyk hue.

Held og lykke med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Karla skriver:

Hej piger

Jeg er stadig lidt i tvivl om, hvad vi skal bruge af tøj til lille pigen. Ved godt det er meget forskelligt fra barn til barn, men vil stadig gerne lige høre jeres erfaringer.

Jeg har termin d. 29. november, så hun bliver et vinterbarn.

Jeg vil helst ikke pakke hende for meget ind, men hun skal jo bestemt heller ikke fryse. Hvordan ville I bruge sættet, som er på billedet, til et vinterbarn?
Vil I bruge strømpebukser under bukserne og vil i bruge noget under den langærmede body?

Hej, jeg har et november barn og vil sige at til indendørs brug er det fint som det er, med et par strømper til hun vil nok være svøbt i dynen meget af den første tid, så det er rigeligt til at holde varmen.

hvis i skal ud med barnevognen så giv hende en fleece/uld/plys dragt udover, en hue på, pak hende i dynen og så er i klar

Anmeld

26. august 2013

Clisolka

Karla skriver:

Hej piger

Jeg er stadig lidt i tvivl om, hvad vi skal bruge af tøj til lille pigen. Ved godt det er meget forskelligt fra barn til barn, men vil stadig gerne lige høre jeres erfaringer.

Jeg har termin d. 29. november, så hun bliver et vinterbarn.

Jeg vil helst ikke pakke hende for meget ind, men hun skal jo bestemt heller ikke fryse. Hvordan ville I bruge sættet, som er på billedet, til et vinterbarn?
Vil I bruge strømpebukser under bukserne og vil i bruge noget under den langærmede body?

Det kommer meget an på om du får et varmt barn 

Jeg ville bare bruge det som det var + et par sokker  Jeg har en pige der er født slut oktober og hun er/var et meget varmt barn, så strømpebukser indenunder ville hun ikke kunne klare  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.