Vuggestue start - hvad mangler jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2013

lenemor77

Vores pige skal starte i vuggestue den 1. oktober. Hun når næsten at blive 8 mdr inden hun skal starte. Men hvad skal jeg have købt. Jeg tænker regndragt - men hvad mere? Hun har lige lært ar sidde, og kan endnu ikke kravle. Så hvad er praktiskt? 

Og så et spørgsmål mere - hun er stadig på begynderstadiet mht grød. Hvad gør jeg med eftermiddagsmaden? Den skal vi selv have med... Ideer - anyone? Er helt ny udi vuggestue. Vores ældste var 14 mdr før hun kom i dagpleje...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Pikku Myy

lenemor77 skriver:

Vores pige skal starte i vuggestue den 1. oktober. Hun når næsten at blive 8 mdr inden hun skal starte. Men hvad skal jeg have købt. Jeg tænker regndragt - men hvad mere? Hun har lige lært ar sidde, og kan endnu ikke kravle. Så hvad er praktiskt? 

Og så et spørgsmål mere - hun er stadig på begynderstadiet mht grød. Hvad gør jeg med eftermiddagsmaden? Den skal vi selv have med... Ideer - anyone? Er helt ny udi vuggestue. Vores ældste var 14 mdr før hun kom i dagpleje...

Når hun ikke får grød, hvad får hun så? Jeg tænker at hun, nu hvor I selv skal stå for det, skal have det hun plejer at få ...

Anmeld

25. august 2013

TNBC

lenemor77 skriver:

Hvorfor skal i selv have eftermiddagsmad med?? Tror ikke vi har hos os og vi har på snart 8måneder

Anmeld

26. august 2013

serinasmor

lenemor77 skriver:

Hun skal nok også have futter med

Her skal (integreret inst uden madordning) man selv have madpakke ogdrikkedunk med. Måske skal i også have noget med hun kan drikke af ?

En alm varm dragt til udendørs brug

Sovetøj (hvis de sover ude)

Til eftermiddagsmad ville jeg bare have blød frugt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.