Jer med pco som har født- hvornår menstruation ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2013

SRP

Fik en datter i marts, men har endnu ik fået menstruation selvom jeg ik rigtigt ammer længere. Før graviditeten var cyklussen på 35 dage og havde ægløsning indimellem. 

Vi vil gerne begynde på nummer 2 til foråret, så ville være rart hvis menstruationen snart ku komme. Fik dog hjælp med hormoner og insemination sidst, men drømmen om selv at klare det denne gang er hele tiden med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

MetteT

Jeg fik Kathrine i december 08 og fik først mens i januar '10.. Så der gik laaaaaaang tid.. Men min mens var nærmest også ikke eksisterende før jeg blev gravid.. Christian er fra marts '11 og tror først jeg fik mens efter jeg startede på p-piller igen..

Anmeld

26. august 2013

MetteT

Begge børn er forresten "lavet" ved både hormoner og insemination.

Anmeld

26. august 2013

Pcokate

Hej får barn 07 havde jeg mens 2 gange årligt, efter fødslen gik der 4 mdr til den kom igen (denne gang hver mdr), havde en MA, efter den gik der 3 år og først her 4-5 år senere er den regelmæssig. 

Anmeld

26. august 2013

Kløver

Du får min historie i korte træk. Vi skulle igang med behandling og da jeg ventede på mens så jeg kunne starte i pergotime men den kom ikke og viste jeg var blevet naturligt gravid, tror det har været en blanding af digitale æl teste, zoneterapi og en HSU efter fødslen delvist ammede jeg min søn i 3 mdr og måtte gå til fuld mme, jeg fik mens efter 2 mdr. Jeg startede minipiller men stoppede efter knap en måned, og blev enige om at starte pb blev gravid i 3 cyklus som var meget mystisk men nu har vi 2 øko børn med 14 mdr imellem. Måtte stoppe forsøg med amning efter kun 2 dage med min datter og fik så udmalket råmælken derhjemme hun fik på flaske og det var det. Fik mens også efter ca 2 mdr. Nu er min datter 16 mdr og vi er igang med behandling og håber på en tidlig sommerbaby næste år

Anmeld

26. august 2013

SRP

Tak for jeres svar Ville så gerne at vi kunne "lave" en baby uden hjælp, men omvendt er jeg også utålmodig... Sidst tog det fem måneder fra vi startede behandling til testen var positiv - og det er jo okay men kan ik overskue at forsøge selv uden hjælp i flere år Må se hvad tiden bringer.

Anmeld

26. august 2013

Kay

Fik min da Elna var lige omkring 9-10 måneder :-)

Anmeld

26. august 2013

Sijac

SRP skriver:

Fik en datter i marts, men har endnu ik fået menstruation selvom jeg ik rigtigt ammer længere. Før graviditeten var cyklussen på 35 dage og havde ægløsning indimellem. 

Vi vil gerne begynde på nummer 2 til foråret, så ville være rart hvis menstruationen snart ku komme. Fik dog hjælp med hormoner og insemination sidst, men drømmen om selv at klare det denne gang er hele tiden med. 

Jeg fik konstateret PCO og fik meddelelsen, at jeg med stor sandsynlighed ikke ville kunne få børn uden hjælp. Fra jeg smed p-piller til jeg stod med en positiv test, gik der præcis 6 måneder. Efter fødsel gik der 9-10 uger før jeg fik min menstruation og den kommer bare præcis hver måned, én måned er den kommet 2-3 dage senere..

Jeg går lidt med frygten om, at vi skal have hjælp næste gang..

Jeg håber at lykke tilsmiler jer og baby kommer naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.