Kuledyne:-) hjalp den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. august 2013

Christina :-)

Hej jeg har lånt en kuledyne til min søn igennem kumunen da han sover meget dårligt og uroligt om natten det 1 na'smed den men ville høre om nogle har prøvet den og om den hjalp?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

ESV

mortilto <3 skriver:

Hej jeg har lånt en kuledyne til min søn igennem kumunen da han sover meget dårligt og uroligt om natten det 1 na'smed den men ville høre om nogle har prøvet den og om den hjalp?:-)

Altså jeg har i gen erfaring med kugledyner og børn men jeg arbejder på plejehjem og der bruger vi dem til voksne. Og jeg syntes de er rigtig gode de bringer ro til de urolige og dermed til alle andre.

Anmeld

25. august 2013

De3Guldklumper

mortilto <3 skriver:

Vi har en til vores søn. og ja den virker..

Han tager stadig lige så lang tid om at falde i søvn men når han sover sover han dybere og ikke så uroligt..

Anmeld

25. august 2013

ESV skriver:

Altså jeg har i gen erfaring med kugledyner og børn men jeg arbejder på plejehjem og der bruger vi dem til voksne. Og jeg syntes de er rigtig gode de bringer ro til de urolige og dermed til alle andre.

Tak for svar:-) syntes bare kulerne er mega store:-) da jeg lå den over ham kiggede han noget :-)

Anmeld

25. august 2013

Pylle3 skriver:

Vi har en til vores søn. og ja den virker..

Han tager stadig lige så lang tid om at falde i søvn men når han sover sover han dybere og ikke så uroligt..

tak for svar er spændt på om den vågner for han ligger mega uroligt om natten 

Anmeld

25. august 2013

Ka+Ma=Be

Jeg bruger den ikke men er uddannet ergoterapeut og skrev bachelor om kugledyner  

Den vil med al sandsynlighed kunne hjælpe dit barn til at sove, men husk at han skal vende sig til den. Den kan godt overstimulere barnet og det er derfor vigtigt at tage den af ham når han er faldet i søvn. Man må prøve sig lidt frem i starten. 

Har din søn nogen diagnose? 

Du er velkommen til at skrive, hvis du har nogle spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.