Nedern kommentar fra min mor!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
5 svar
4 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

Øv altså! 

Manden og jeg forsøger at lave en lillebror/-søster til vores søn på to år. Jeg har uregelmæssig mens, og meget lange cyklusser! Hader det, hver gang jeg når cd 45 begynder jeg at håbe, men der sker bare ikke en dyt på testene 

Nå men er nu på dag halvtreds. Min mor og jeg er tætte, og jeg har denne cyklus mange gange troet min mens var på vej. Så i dag fordi jeg har hovedpine, hvilket jeg får op til mens, siger hun "har du ikke fået det endnu?!" Jeg siger, nej men at jeg tror det er på vej grundet ømme bryster. Så siger hun sørme " åh bare du ikke er gravid!" Hun ved jeg er skruk, men ikke at vi prøver! Jeg siger så at det da ville være dejligt men at jeg ikke etror det, da det føles som det plejer op til mens.

og hun bliver bare ved, men at det synes hun ville være dumt, og at vi trængte til ro, og nu havde bassen og jeg jo forkølese og bla bla.

Ihh altså.

kom så til at sige at hun skulle holde op og passe på manden ikke hoppede af vognen, så kom vidst lidt til at røbe pb2

men så snakkede hun bare højere for han skulle høre det inde i stuen.

ved virkelig ikke hvad der stikker hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

B&J

jamen sikke da en omgang du lige fik smækket i hvoede der

ved du hvad når du er klar og din kæreste jamen så skal i da være forælder igen

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Øv altså! 

Manden og jeg forsøger at lave en lillebror/-søster til vores søn på to år. Jeg har uregelmæssig mens, og meget lange cyklusser! Hader det, hver gang jeg når cd 45 begynder jeg at håbe, men der sker bare ikke en dyt på testene 

Nå men er nu på dag halvtreds. Min mor og jeg er tætte, og jeg har denne cyklus mange gange troet min mens var på vej. Så i dag fordi jeg har hovedpine, hvilket jeg får op til mens, siger hun "har du ikke fået det endnu?!" Jeg siger, nej men at jeg tror det er på vej grundet ømme bryster. Så siger hun sørme " åh bare du ikke er gravid!" Hun ved jeg er skruk, men ikke at vi prøver! Jeg siger så at det da ville være dejligt men at jeg ikke etror det, da det føles som det plejer op til mens.

og hun bliver bare ved, men at det synes hun ville være dumt, og at vi trængte til ro, og nu havde bassen og jeg jo forkølese og bla bla.

Ihh altså.

kom så til at sige at hun skulle holde op og passe på manden ikke hoppede af vognen, så kom vidst lidt til at røbe pb2

Øv hvor træls! Hvad skal hun dog blande sig i dét for? og hvad er det dog for et argument at i er forkølede???? haha, det var da det særeste 

Hvis det var min mor havde jeg spurgt direkte hvad hun mente med dét. var blevet mega sur. 

Anmeld

26. august 2013

C-Dog

Åh gud er i forkølede, jamen så stop pb- VERDEN PÅ STAND BY! De er FORKØLEDE! :-P haha.

Anmeld

26. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
C-Dog skriver:

Åh gud er i forkølede, jamen så stop pb- VERDEN PÅ STAND BY! De er FORKØLEDE! :-P haha.

Vi ved alle sammen, at når man først har haft en forkølelse i sit liv, så egner man sig ikke til at få flere børn. Man kunne jo risikere at sygdommen kom igen senere i livet

Til ts; sikke træls nogle bemærkninger fra din mor, men ind ad det ene øre og ud ad det andet. Det er jeres liv og jeres beslutning

Anmeld

26. august 2013

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Øv altså! 

Ihh altså.

uh kender det alt for godt. her er det dog svigermor der bliver ved med at sige at vi skal nyde vores søn og at det er da ikke nu  og bla bla bla, ved det er skide træls at høre på når man er i gang med pb. det eneste jeg kan sige er ind af det ene øre og ud af det andet. hun aner intet om hvornår i er klar til en til og hun skal da slet ikke bestemme hvornår det skalæ være.

og sikke en kommentar hun kunne komme med, dte er da jorden dårligste begryndelse for at i ikke skulle have en til

og sender baby støv jeres vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.