Til jer med børn fra september eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
14 svar
1 synes godt om
25. august 2013

spj

Jeg har en dreng fra september der er startet i dagpleje og lige er begyndt at gå med støtte. Lige nu har han bare nogle læder futter på når han er på legeplads, men snart begynder det jo at blive kølligere også så tænker jeg lidt på hvad jeg skal købe af fodtøj til ham. Når han rigtig er begyndt at gå, skal han selvfølgelig have nogle rigtig sko og støvler når det bliver vinter.

Men hvad har i brugt af fodtøj til jeres børn? Man siger jo det er bedst de har bare fødder indtil de går rigtig, men det kan man jo ikke rigtig når det bliver koldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Mother-love

spj skriver:

Jeg har en dreng fra september der er startet i dagpleje og lige er begyndt at gå med støtte. Lige nu har han bare nogle læder futter på når han er på legeplads, men snart begynder det jo at blive kølligere også så tænker jeg lidt på hvad jeg skal købe af fodtøj til ham. Når han rigtig er begyndt at gå, skal han selvfølgelig have nogle rigtig sko og støvler når det bliver vinter.

Men hvad har i brugt af fodtøj til jeres børn? Man siger jo det er bedst de har bare fødder indtil de går rigtig, men det kan man jo ikke rigtig når det bliver koldt.

Jeg vil anbefale prewalkers. Vi brugte dem til Isabella det er super gode. Og det støtter foden rigtig godt.
http://eshoes.dk/shop/bundgaard-boern-5521c1.html? gclid=COCK1tOgmbkCFZPItAodcAIAPQ

Anmeld

25. august 2013

2babygirls

spj skriver:

Vores pige havde sådan nogen

http://www.feen-froen.dk/17231202-1276-purple-magi c-imba-molo-p-144010002.html

Anmeld

25. august 2013

spj

Havanagila skriver:

Jeg vil anbefale prewalkers. Vi brugte dem til Isabella det er super gode. Og det støtter foden rigtig godt.
http://eshoes.dk/shop/bundgaard-boern-5521c1.html? gclid=COCK1tOgmbkCFZPItAodcAIAPQ

Tænker bare om de er vandtætte og varme når det bliver koldere.

Sådan nogen havde vi også til vores datter, men hun er også fra slut april så det var varmt da hun begyndte at gå.

Anmeld

25. august 2013

spj

2babygirls skriver:

Vores pige havde sådan nogen

http://www.feen-froen.dk/17231202-1276-purple-magi c-imba-molo-p-144010002.html

De var faktisk smarte også fordi der er fleece i, så de er varme når det begynder at blive koldt.

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi havde disse overtræksfutter, det er fleece indeni og så havde han selv tykke sokker eller sutsko på nede i. Han lærte at gå i november, så han var også på stå-stadiet i efteråret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2013

spj

Mor11 skriver:

Vi havde disse overtræksfutter, det er fleece indeni og så havde han selv tykke sokker eller sutsko på nede i. Han lærte at gå i november, så han var også på stå-stadiet i efteråret

De var også smarte og smart at han kunne have sutsko i dem.

Det er da lidt nemmer med forårs børn der kan gå stabilt når vinteren kommer og har helt styr på at gå inden de skal have alt det ekstra udstyr på.

Købte du så først rigtige vinterstøvler til ham der i november?

Anmeld

25. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
spj skriver:

De var også smarte og smart at han kunne have sutsko i dem.

Det er da lidt nemmer med forårs børn der kan gå stabilt når vinteren kommer og har helt styr på at gå inden de skal have alt det ekstra udstyr på.

Købte du så først rigtige vinterstøvler til ham der i november?

Ja, han fik først støvler da han begyndte at gå primært og ikke kravlede så meget.  

Anmeld

25. august 2013

spj

Mor11 skriver:

Ja, han fik først støvler da han begyndte at gå primært og ikke kravlede så meget.  

Okay, tak for svar.

Anmeld

26. august 2013

Asta&Alfred

spj skriver:

Hejsa,

Jeg vil også anbefale prewalkers som de første sko. I den tid vi går i møde, kan man evt. købe dem lidt større og give ham en ragsok i uld inden i.

Prewalker sko fra Petit Nord. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.