Ønsker bare nummer 2 så brændende :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. august 2013

Swerg

Åh hvor jeg syntes dagene er lange .. Har overhovedet ikke testet denne cyklus med æl teste .. 

Prøver virkelig at holde mig i skindet .. Er på CD 10 nu og der er 18 dage til jeg kan teste.. Ca.

jeg håber at gang er lykkens gang. 

jeg blev gravid i første hug sidste gang med vores søn. 

til jer som blev gravide første hug, første gang, hvor længe gik der nummer 2 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Swerg

Total volapyk... Håber i kan tyde mine ord ... 

Anmeld

25. august 2013

Mum33

5 mdr med min søn nr 2. Første hug med den 1 det skal nok komme, men ved godt det er mega hårdt at vente på. Var selv ved at blive skør

jeg troede bare I havde lagt pb på hylden lidt? Var der ikke noget med kæresten og nogle SMS'er, eller husker jeg forkert? 

Anmeld

25. august 2013

Swerg

l.b. skriver:

5 mdr med min søn nr 2. Første hug med den 1 det skal nok komme, men ved godt det er mega hårdt at vente på. Var selv ved at blive skør

jeg troede bare I havde lagt pb på hylden lidt? Var der ikke noget med kæresten og nogle SMS'er, eller husker jeg forkert? 

jo det er noget tid siden nu  

hi har fået alt på plads

Anmeld

25. august 2013

MMOGM

Swerg skriver:

Åh hvor jeg syntes dagene er lange .. Har overhovedet ikke testet denne cyklus med æl teste .. 

Prøver virkelig at holde mig i skindet .. Er på CD 10 nu og der er 18 dage til jeg kan teste.. Ca.

til jer som blev gravide første hug, første gang, hvor længe gik der nummer 2 ??

Kender følelsen søde  Håber vi begge får bid i denne måned 

Anmeld

25. august 2013

vitapigen

Swerg skriver:

Årh... hvor føler jeg dog med dig... er i samme fase som dig lige nu... Jeg går også og venter på ikke at få mens, og dagene er så lange for frygtelige... men håber jo på en lille spire og tanken om at man ikke er gravid er ulidelige når man er så skruk

Jeg blev dog ikke gravid i første hug ved 1. graviditet.... der gik 8 mdr. men var også på p-piller

Men denne gang smed jeg min spiral 1 mdr. før vi ville gå i gang med projekt baby, så hormonerne burde være ude af kroppen...

Men kan desværre ikke svare på dit spørgsmål... kun nikke genkendende til de lange dage du gennemgår

Anmeld

25. august 2013

Louise H.

åh hvor jeg kender det...

Vi er på 6. måned uden beskyttelse nu, den første skulle vi knap nok kigge på hinanden for at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.