den ene da på vej til posetiv den anden negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2013

MorTilDenDejligste

er der ander af jer tøser der har prøvet at æl test den ene dag er på vej til posetiv og dagen efter er den klart negatib for på 3 dagen at være mere tæt på posetiv.

bare mig der syns det er mærkeligt eller er det noget der tit sker?? jeg lyder nok lidt dum, men det er første omgang jeg prøver æl test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Kløver

catharina skriver:

er der ander af jer tøser der har prøvet at æl test den ene dag er på vej til posetiv og dagen efter er den klart negatib for på 3 dagen at være mere tæt på posetiv.

bare mig der syns det er mærkeligt eller er det noget der tit sker?? jeg lyder nok lidt dum, men det er første omgang jeg prøver æl test.

Jep man kan ikke regne med tydeligheden ud over når den er positiv, hvis den ikke er positiv er den negativ

Anmeld

25. august 2013

MorTilDenDejligste

Maja84 skriver:

Jep man kan ikke regne med tydeligheden ud over når den er positiv, hvis den ikke er positiv er den negativ

ja det ved jeg godt men det var bare mere dte med at den ene dag der var der en streg og den anden var den væk for så at komme igen idag.

Anmeld

25. august 2013

Kløver

catharina skriver:

ja det ved jeg godt men det var bare mere dte med at den ene dag der var der en streg og den anden var den væk for så at komme igen idag.

Jeg havde stort set streger på alle mine og nogle mere tydelige end andre de kunne også svinge så jeg gik over til digitale, meget bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.