Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: Ja det er på tide jeg får skrevet et indlæg her :-) for 10 dage siden blev Elna 1 år :-) og er jo så ikke en baby mere :-P Hun havde en skøn fødselsdag <3 med dejlige mennesker, kage og gaver :-) Hun blev så glad for den dukke vi havde fået speciet syet til hende <3 og hun kysser den tit For fem dage siden brød den første tand igennem :-D Jeps lidt sent men nøje hvor blev vi glade <3. Og i går tog hun sine første skridt :-D tror i lige mor her jublede? Svaret er JA for fanden jeg jublede <3 10 begivenhedsrige dage... Og derfor der først kommer billeder nu :-)
Ja det er på tide jeg får skrevet et indlæg her :-) for 10 dage siden blev Elna 1 år :-) og er jo så ikke en baby mere :-P
Hun havde en skøn fødselsdag <3 med dejlige mennesker, kage og gaver :-)
Hun blev så glad for den dukke vi havde fået speciet syet til hende <3 og hun kysser den tit
For fem dage siden brød den første tand igennem :-D Jeps lidt sent men nøje hvor blev vi glade <3. Og i går tog hun sine første skridt :-D tror i lige mor her jublede? Svaret er JA for fanden jeg jublede <3
10 begivenhedsrige dage... Og derfor der først kommer billeder nu :-)
Stort tillykke med hendes 1 års fødselsdag
hun ser ud til at nyde dagen 100 %
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende.... Ja lidt sent med tænderne, fabian har nr 11 på vej, til gengæld er han slet ikke i nærheden af at gå, der er elna jo bare lyn hurtig Kan godt forstå i jublede, det er da bare sejt!!
Hun ser i hvert fald dejlig ud
Dobbelt
Kay skriver: Ok? Jeg kan se dem alle :-)
Ok? Jeg kan se dem alle :-)
tarkoflen skriver: Hold nu op er den lille bandit allerede 1 år? Stort tillykke med hende Hvor er hun bare skøn
Hold nu op er den lille bandit allerede 1 år? Stort tillykke med hende Hvor er hun bare skøn
Ja... Har heller il helt selv fattet det...=-O skal lige vende mig til at hun nu er tumling og ikke baby B-)
MariaKyedDK skriver: Stort tillykke med hendes 1 års fødselsdag hun ser ud til at nyde dagen 100 %
Det tror jeg også hun gjorde :-)
Masig skriver: Stort tillykke med hende.... Ja lidt sent med tænderne, fabian har nr 11 på vej, til gengæld er han slet ikke i nærheden af at gå, der er elna jo bare lyn hurtig Kan godt forstå i jublede, det er da bare sejt!! Hun ser i hvert fald dejlig ud
Det er jo det :-) børn er så forskellige :-) og vi 2 har 2 dejlige men meget forskellige børn :-)
pussekat skriver: hejsajeg gik ud af side og ind igen så kun jeg se dem alle samme den her nok få for mere
hejsajeg gik ud af side og ind igen så kun jeg se dem alle samme den her nok få for mere
Ja :-) nogle gange driller teknikken :-P
Kay skriver: Det er jo det :-) børn er så forskellige :-) og vi 2 har 2 dejlige men meget forskellige børn :-)
Helt sikkert... Ville også være kedeligt hvis de alle sammen kunne det samme på samme tid jo
SÅÅÅÅÅÅ stort tillykke med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128