Har baby det mon stadig godt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
3 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt, da jeg skammer mig en smule over mig selv!

Sagen er den at kæresten og jeg havde et kæmpe skænderi tidligere i dag. Eller det vil jeg sige, jeg brændte helt af på ham fordi jeg stod med alt selv, da vi skal på ferie til Mallorca i dag. Da der var en time til vi skulle i lufthavnen havde vi ikke engang pakket endnu og kæresten havde mere travlt med at drikke øl med sin onkel.

Jeg råbte og skreg og græd rigtig meget.. Jeg har aldrig oplevet mig selv sådan før.. Tænker at hornminernes helt sikkert har spillet en rolle med her.. Jeg havd esp ondt i halsen bagefter

Kan baby have taget skade eller noget? Jeg er 20+6 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

LineSchack

Anonym skriver:

Sagen er den at kæresten og jeg havde et kæmpe skænderi tidligere i dag. Eller det vil jeg sige, jeg brændte helt af på ham fordi jeg stod med alt selv, da vi skal på ferie til Mallorca i dag. Da der var en time til vi skulle i lufthavnen havde vi ikke engang pakket endnu og kæresten havde mere travlt med at drikke øl med sin onkel.

Jeg råbte og skreg og græd rigtig meget.. Jeg har aldrig oplevet mig selv sådan før.. Tænker at hornminernes helt sikkert har spillet en rolle med her.. Jeg havd esp ondt i halsen bagefter

Nej det kan baby ikke. Barnet vil mærke din sindstilstand men medmindr2 det er hver dag til termin sker der ikke noget. Jeg blev udsat for vold under graviditeten som kom af mange skænderier og har en dejlig velfungerende pige på 17 mdr. Såå bare rolig. Super ubehageligt og håber u fik sryr på det. 

Anmeld

25. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Selvfølgelig er den ok, det er din kæreste til gengæld ikke, men han må jo selvom, at han kommer afsted uden noget pakket.
God ferie

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

LineSchack skriver:

Nej det kan baby ikke. Barnet vil mærke din sindstilstand men medmindr2 det er hver dag til termin sker der ikke noget. Jeg blev udsat for vold under graviditeten som kom af mange skænderier og har en dejlig velfungerende pige på 17 mdr. Såå bare rolig. Super ubehageligt og håber u fik sryr på det. 

Tusind tak for svar! Det beroliger..

Vi fik styr på det, og til trods for jeg sagde han kunne tage afsted selv, så kom vi afsted begge to

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Selvfølgelig er den ok, det er din kæreste til gengæld ikke, men han må jo selvom, at han kommer afsted uden noget pakket.
God ferie

Nej han var så absolut ikke ok! Men det tror jeg også godt selv han ved og har fundet ud af nu.. Tror jeg bliver godt og grundigt forkælet og vardet op efter det stunt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.