Dilemma...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. august 2013

Anonym trådstarter

Mit barn har snart fødselsdag før på fredag, hvor der er penge igen og jeg har desværre ikke råd til at holde noget og det værste ikke en gang en gave til ham/hende. H*n bliver 4 år og glæder sig sådan til at især børnehaven skal komme, som vi har snakket om længe og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Problemet er at min pung med penge, kort og alt blev stjålet og min bank vil ikke en gang lade mig få et overtræk til fredag, så det lige kunne løbe rundt og jeg trods alt kunne give en lille gave. Mine forældre kan heller ikke låne mig lidt, da de også har småt med penge.
Så derfor søger jeg alternative og kreative ideer til hvad jeg så gør. Er helt gået i baglås og kan ikke finde nogle løsninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

B&J

ved du hvad jeg ville fortælle børnehaven sandheden og høre om i ikke kan rygge det hele fordi du kan jo fortælle det mandag det er jo ikke din skyld.

Anmeld

25. august 2013

C-Dog

Sig i bh at I er nødt til at rykke det til næste uge, sig til dit barn det bliver rykket og i holder stor fødselsdag med kage og gaver i næste uge og så bare hyg og spil spil på fødselsdagen. Kærlighed kan du give dit barn i massevis og det koster intet. :-) ville ønske jeg kunne hjælpe jer, hvor bor i henne af hvis det er?

Anmeld

25. august 2013

lineog4

Giv ham/hende et gavekort på forkælelsesdag i weekenden hvor du har fået penge fx en tur i biffen og en tur i br for x antal kroner. Og flyt arrangementet i børnehaven sikker på de forstår

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Sig i bh at I er nødt til at rykke det til næste uge, sig til dit barn det bliver rykket og i holder stor fødselsdag med kage og gaver i næste uge og så bare hyg og spil spil på fødselsdagen. Kærlighed kan du give dit barn i massevis og det koster intet. :-) ville ønske jeg kunne hjælpe jer, hvor bor i henne af hvis det er?

Hvor er du sød og tak, det varmer. Vi bor i Skanderborg.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ved du hvad jeg ville fortælle børnehaven sandheden og høre om i ikke kan rygge det hele fordi du kan jo fortælle det mandag det er jo ikke din skyld.

Ja det tror jeg også sagtens de kan. Det bliver jo værre med mit barn, der jo godt ved h*n snart har fødselsdag.

Anmeld

25. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det tror jeg også sagtens de kan. Det bliver jo værre med mit barn, der jo godt ved h*n snart har fødselsdag.

Anmeld

25. august 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Giv ham/hende et gavekort på forkælelsesdag i weekenden hvor du har fået penge fx en tur i biffen og en tur i br for x antal kroner. Og flyt arrangementet i børnehaven sikker på de forstår

Ja det var da en god idé. Så skal jeg bare lige kreere et fint kort... tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.