Symaskine Black Out :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. august 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP

En venlig sjæl (eller flere...) der vil hjælpe med at fortælle mig hvad de forskellige sting skal bruges til ? Har lånt maskinen ved min svigermor, men i kassen lå kun en vejledning til et køleskab....- som jo selvsagt ikke hjælper mig meget  Prøver mig frem, men synes det er lidt uoverskueligt !! 

//Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

lineog4

Primært har man brug for lige ud som jeg vil tro er det gule nul og så stinglængde på det andet hjul og den skal stå på 3 cirka. Og så ovrrkast det er den med trekanter som er stiblede og der ville jef nok sætte stinglængde ( det andet hjul). Måske du har brug for knalhul? Der skal jeg lige kigge ekstra

Anmeld

25. august 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
lineog4 skriver:

Primært har man brug for lige ud som jeg vil tro er det gule nul og så stinglængde på det andet hjul og den skal stå på 3 cirka. Og så ovrrkast det er den med trekanter som er stiblede og der ville jef nok sætte stinglængde ( det andet hjul). Måske du har brug for knalhul? Der skal jeg lige kigge ekstra

Ligeud har jeg styr på - og det er nemlig 0 og 3  Hvad bruger man overkast til ? Og knalhul....- mener du knaphul ? 

TAK for svar !!!

//Mette

Anmeld

25. august 2013

lineog4

Overlast bruger du til når du har syet en over kaster du over stoffet det ikke kan trævle op - sådan en søn er trekanten (zig zag)...

ja knalhul er knaphul på ipadsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.