Smerter efter ægoplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.809 visninger
6 svar
2 synes godt om
25. august 2013

1234rj

Hej alle i skønne kvinder :-) 

Jeg fik lagt æg op i tirsdags.. Men denne gang er det anden form for 'smerte' i maven.. Denne gang er det ivf med fryseæg. Har det noget at sige? at det ikke er friske men fryseæg?? det gør ondt at ligge på maven og så har jeg ondt ude i siderne. Og jeg ELSKER lægeuddannelse på maven :-) 

Håbet begynder at sætte sine spor på humøret men samtidige er jeg vildt bange for at håbe for meget hvis det ikke lykkedes..

kkunne godt bruge et par krydsede fingre de damer :-)

god søndag! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

tweety2060

Ih hvor spændende!!!
Ville ønske jeg kunne fortælle hvorfor men kan ikke mindes jeg har haft 'anden'smerte!
Håber det er gode tegn pøj pøj

Anmeld

30. august 2013

mira2013

1234rj skriver:

Hej alle i skønne kvinder :-) 

Jeg fik lagt æg op i tirsdags.. Men denne gang er det anden form for 'smerte' i maven.. Denne gang er det ivf med fryseæg. Har det noget at sige? at det ikke er friske men fryseæg?? det gør ondt at ligge på maven og så har jeg ondt ude i siderne. Og jeg ELSKER lægeuddannelse på maven :-) 

Håbet begynder at sætte sine spor på humøret men samtidige er jeg vildt bange for at håbe for meget hvis det ikke lykkedes..

kkunne godt bruge et par krydsede fingre de damer :-)

god søndag! :-)

Hej

Jeg fik også lagt æg op i tirsdag 20/8 det var også fryseæg.

jeg har andre smerter, det gør ondt i maven menstruation ligne smerte og ondt i ryggen.

Første 3-4 dag efter ægoplægning hade jeg spænding i underliv og var meget træt og svimmel men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen plus ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede men det er også den periode hvor jeg plejer få menstruation så jeg er meget nervøs om det er fordi jeg er gravid eller ved at få menstruation.

Jeg krydser fingre for dig :-)

Anmeld

30. august 2013

1234rj

mira2013 skriver:

Hej

Jeg fik også lagt æg op i tirsdag 20/8 det var også fryseæg.

jeg har andre smerter, det gør ondt i maven menstruation ligne smerte og ondt i ryggen.

Første 3-4 dag efter ægoplægning hade jeg spænding i underliv og var meget træt og svimmel men ligepluslige forsvundet det hele kunne ikke mærke på nåd i 2 dag og nu har jeg menstruation ligne smerte i maven og ondt i ryggen plus ømme bryster uro i kroppen og ondt i hovede men det er også den periode hvor jeg plejer få menstruation så jeg er meget nervøs om det er fordi jeg er gravid eller ved at få menstruation.

Jeg krydser fingre for dig :-)

Uh så må jeg lige hører hvad bp siger tirsdag  For du får de to gyldne streger! 

Jeg mærker intet længere, kun vildt ømme bryster.  Sidste gang fik jeg mens tre dage før tid ( dvs imorgen, hvis det sker igen) men sidste gang havde jeg mens smerter 2 dage inden mens. Har de grummeste mens smerter, og heldigvis intet at mærke! Så begynder at tro på det. Det er også bare nu det er 'farligt' at tro.. For det er jo hen over weekenden det kommer hvis det er... 

Håber vi begge har to streger, ville være sjovt at følges lidt af :-) 

kh

Anmeld

30. august 2013

mira2013

1234rj skriver:

Uh så må jeg lige hører hvad bp siger tirsdag  For du får de to gyldne streger! 

Jeg mærker intet længere, kun vildt ømme bryster.  Sidste gang fik jeg mens tre dage før tid ( dvs imorgen, hvis det sker igen) men sidste gang havde jeg mens smerter 2 dage inden mens. Har de grummeste mens smerter, og heldigvis intet at mærke! Så begynder at tro på det. Det er også bare nu det er 'farligt' at tro.. For det er jo hen over weekenden det kommer hvis det er... 

Håber vi begge har to streger, ville være sjovt at følges lidt af :-) 

kh

Tak og ilm  for dig

jeg får mens den samme dag 31 være måned så også imorgem

ja håber vi begge har to streger, ville være sjovt at følges lidt af

Anmeld

30. august 2013

tweety2060

Uhhh så er det jo lige om lidt at der skal tages blpr.....

Anmeld

31. august 2013

1234rj

tweety2060 skriver:

Uhhh så er det jo lige om lidt at der skal tages blpr.....

Ja, er så spændt! Tak for  :-) sikker på de hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.