Hvordan kan det lade sig gøre på fb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
8 svar
1 synes godt om
25. august 2013

bobbles

Ja vågnede op til en privat besked fra en der hedder Daniel fra græsted hvor han skriver hej Helene Tak for venskabet! Sidder med meget store øjne for har hverken fået en venne anmodning eller godkendt en. Kiggede sidst på min mobil inden jeg gik i seng og der havde jeg ingen anmodninger og så er jeg pludselig blevet venner med ham her!! Hvordan kan det lade sig gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

B&J

ja det er et godt sprøgsmål syntes jeg, men du må jo slette ham igen

Anmeld

25. august 2013

bobbles

B&J skriver:

ja det er et godt sprøgsmål syntes jeg, men du må jo slette ham igen

Har os slettet ham og har ændret min kode. Han har intet skrevet siden 2012 på hans væg og har ca 10 venner så synes det hele virker meget underligt

Anmeld

25. august 2013

B&J

bobbles skriver:

Har os slettet ham og har ændret min kode. Han har intet skrevet siden 2012 på hans væg og har ca 10 venner så synes det hele virker meget underligt

ja det er meget meget underligt, god ting at ændre koden håber ikke det sker igen

Anmeld

25. august 2013

bobbles

B&J skriver:

ja det er meget meget underligt, god ting at ændre koden håber ikke det sker igen

Håber jeg heller ikke

Anmeld

25. august 2013

wamse

Du har slet intet kendskab til hvem han er? Altså han er ikke en, som du har haft som ven for 2 år siden?

Anmeld

25. august 2013

bobbles

wamse skriver:

Du har slet intet kendskab til hvem han er? Altså han er ikke en, som du har haft som ven for 2 år siden?

Overhovedet ikke! Kender slet ingen fra græsted! Men jeg forstå ikke vi bare er blevet venner uden jeg har fået en venne anmodning

Anmeld

25. august 2013

barelillemig

Det er også sket to ganga for mig. Gifte mænd og alt :s ved virkelig ik hvad og hvorfor :s

Anmeld

25. august 2013

C-Dog

Kan du ikke ha ansøgt ved et uheld uden du har set det. Det er sket for mig to gange og de fremmede havde bare godkendt :-P jeg slettede dem så ligesom. Hehe. Det er den åndssvage touch skærm, den ene finger ser ikke hvad den anden laver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.