En Facebook blog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2013

MyLove E

Jeg er i gang med mit nye liv med job og krop træning og vil gerne skrive lidt om det og vil gerne være meget ærlig.
Men har ikke lyst til at lave en rigtig blog, vil helst ikke kunne googles

Mit spørgsmål er ; Ville nogen af jer "følge" mig hvis jeg lave sådan en hemmelig Facebook blog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

Nettemor

Tauf skriver:

Jeg er i gang med mit nye liv med job og krop træning og vil gerne skrive lidt om det og vil gerne være meget ærlig.

Mit spørgsmål er ; Ville nogen af jer "følge" mig hvis jeg lave sådan en hemmelig Facebook blog?

Synes da du skal lave en blog. Du behøver jo ikke skrive ret meget i beskrivelsen af dig selv. Så er det "kun" os herinde der ved det er dig. Og så kan andre i din situation også læse med, hvilket de ikke ville kunne på facebook..?

Anmeld

25. august 2013

MyLove E

Nettemor skriver:

Synes da du skal lave en blog. Du behøver jo ikke skrive ret meget i beskrivelsen af dig selv. Så er det "kun" os herinde der ved det er dig. Og så kan andre i din situation også læse med, hvilket de ikke ville kunne på facebook..?

Men den kommer nok hurtig til at blive personlig og det har jeg ikke helt lyst til skal ligge helt offentlig.

Anmeld

25. august 2013

mpr

Tauf skriver:

En blog er jo for at folk kan følge med og finde dit liv spændende En hemmelig blog ville jeg rynke lidt på næsen over (nu er jeg selv blogger nok derfor) Hvis man vil lave en blog så skal man være indforstået med at det altså er offentligt ellers kunne du vel lige så godt skrive i en dagbog?

Anmeld

25. august 2013

MyLove E

Chel1992 skriver:

En blog er jo for at folk kan følge med og finde dit liv spændende En hemmelig blog ville jeg rynke lidt på næsen over (nu er jeg selv blogger nok derfor) Hvis man vil lave en blog så skal man være indforstået med at det altså er offentligt ellers kunne du vel lige så godt skrive i en dagbog?

Ja det ved jeg at man skal være indforstået med. Hvilket jeg ikke erbog derfor ikke vil lave sådan en

Så måske jeg bare skal skrive en dagbog men det er og så det jeg vil gøre med denne Facebook side hvor jeg lidt selv bestemmer hvem som skal læse med:-D Jeg vil ikke nægte nogen adgang hvisni spørg her inde fra:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.