Anonym skriver:
Hej dejlige baby brugere 
Jeg har gået med det her et stykke tid, og har nu bare brug for råd inden det æder mig op inde fra
For nogle uger siden var kæresten og jeg til noget have/grill fest hos nogle venner.. Aftenen var okay hyggelig, men jeg fik det lidt skidt og valgte at køre hjem da jeg var ædru (jeg havde bilen så skulle kører) og sagde til kæresten han bare skulle ringe når han ville hjem 
Omkring kl 03:30 eller noget ringer kæresten og siger festen er ved at dø hen og jeg må godt komme at hente ham..
Da vi kommer hjem sad vi og snakkede lidt om hvad de havde lavet og jeg kender jo dem der var med til festen så havde ikke regnet med noget usædvanligt.. DOG fik jeg noget af et chok...
Kæresten fortalte nemlig at en af pigerne (en af dem jeg først havde mødt nogle måneder forinden, en rigtig sød pige følte jeg.. Og som var 100% ædru også fordi hun skulle kører hjem) havde været henne ved ham da han var gået lidt for sig selv, havde sat sig helt tæt på ham og sagt "at hvis det ikke var fordi hun vidste han var sammen med mig så var hun hoppet på ham..." Altså havde hun ikke skulle tænke på at vi var så stor en venne gruppe så havde hun forsøgt på det?!
Jeg følte mig så forrådt (gør jeg stadig) vi er en ret stor flok i vores venne gruppe og INGEN smider sådan en bombe hos en af de andres kærester..
Jeg ved godt hun jo ikke har gjort noget ved ham eller noget.. Men kan slet ikke have at en af dem der skulle forestille sig at være en veninde kan sige sådan noget til min kæreste og oven i købet i ÆDRU tilstand......
Alle i vores venne gruppe ved hvor beskyttende jeg er overfor kæresten fordi hans eks har været meget dominerende overfor mig fordi de to har et barn sammen, og i det første lange stykke af vores forhold forsøgte hun at skubbe mig til side og "lege kæreste" til min kæreste for at forsøge at få mig væk, så jeg kan slet ikke have hvis nogen flirter eller andet med min kæreste...
Tøsen skriver på min kærestes væg på facebook næsten hver gang han smider en status eller et billede, og vi stødte ind i hende hos købmanden for leden og jeg var ved at ekspludere da hun tog kontakt med os og især snakkede til min kæreste....
Er jeg helt åndsvag eller hvad? Jeg er så fustreret og jeg kan slet ikke ligge skjul på min foragt for hende på nuværende tidspunkt..
Nogle gode råd til hvad i synes jeg skal gøre?

Havde det Været mig der var i din situation, så havde jeg helt klart på en pæn, men alligevel bestemt måde, nævnt det for hende.
Syntes da ikke hun skal "slippe" for at du intet siger om det til hende
Sig det som det er, og så hun forstår det- at din kæreste har fortalt dig, at hun har sagt det til ham, med at hun ville springe på ham, og at du syntes det er noget underligt noget at sige.
Du skal bestemt sige det, til hende, være ærlig over for hende, hun skal få en lang næse og ikke bare tro hun kan sige en masse bag din ryg.
Hun skal vide at din kæreste og dig har et så dejligt forhold, så i fortæller hinanden alt.